Gjest Juledama Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Noen forslag til bøker til en 10 år gammel jente? Trenger litt innspill, fantasitørke her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Molly Moon-bøkene. Judy Moody-bøkene. Historien om... bøker. Doktor Proktor-bøkene. Harry Potter-bøkene. Bøkene om Kurt. Gummi-Tarzan. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 En av de tre bøkene om Doktor Proktor (Jo Nesbø) En av bøkene om Kurt (Erlend Loe) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juledama Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 En av de tre bøkene om Doktor Proktor (Jo Nesbø) En av bøkene om Kurt (Erlend Loe) Takk for forslag! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juledama Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Molly Moon-bøkene. Judy Moody-bøkene. Historien om... bøker. Doktor Proktor-bøkene. Harry Potter-bøkene. Bøkene om Kurt. Gummi-Tarzan. Mange gode forslag her. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linko Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Har hun lest "Twilight"-bøkene?? - disse gjorde min datter til en bokorm. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juledama Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Har hun lest "Twilight"-bøkene?? - disse gjorde min datter til en bokorm. Takk, skal sjekke om hun har disse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Mange gode forslag her. Takk! Datteren min digger Rampete Robin, men jeg så et sted at dette liksom var "guttebøker". Har også hatt mye glede av Roald Dahl. Datteren min er i utgangspunktet lite glad i å lese, og dette er noe av det som har funka. Gummi Tarzan og de andre bøkene til Ole Lund Kirkegaard er også bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 "Tonje Glimmerdal" og "Vaffelhjarte" av Maria Parr "Den Hemmelige Hagen" "Røvet av Vikinger" Torill Torstad Hauger (hun har flere gode) 5-serien av Enid Blyton 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Datteren min digger Rampete Robin, men jeg så et sted at dette liksom var "guttebøker". Har også hatt mye glede av Roald Dahl. Datteren min er i utgangspunktet lite glad i å lese, og dette er noe av det som har funka. Gummi Tarzan og de andre bøkene til Ole Lund Kirkegaard er også bra. Det var da rart. Rampete Robin er noe av det min datter på nesten 9 faktisk gidder å lese selv. Kan ikke bøker være for begge kjønn heller nå??!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 guttungen min som ble ti i oktober har bestandig vært glad i å lese - men når han oppdaget spiderwick tidligere i høst tok det virkelig av med lesinga og harry potter er bra bøker 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Serien av Bjørn Sortland om Kunstdetektivene. http://www.aschehoug.no/barnogungdom/serier_barn_og_ungdom/kunstdetektivene/katalog?productId=3211897 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det var da rart. Rampete Robin er noe av det min datter på nesten 9 faktisk gidder å lese selv. Kan ikke bøker være for begge kjønn heller nå??!! Ja ikke sant? Så en liste i avisen over anbefalte bøker til gutte og jenter, og da var Rampete Robin kun under gutte listen. *sukk* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hoppsideisi Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Ja ikke sant? Så en liste i avisen over anbefalte bøker til gutte og jenter, og da var Rampete Robin kun under gutte listen. *sukk* Det er jo bare å la de lese det de vil vel og ikke bry seg om anbefalinger og eventuelt "guttebøker" eller "jentebøker", det viktigste er at de leser det de liker. Rampete Robin blir lest av alle våre barn, både bøker og lydbøker og vi har barn på 4,7 og 9 år, både gutter og jenter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Phenomena av R. Eliassen http://no.wikipedia.org/wiki/Ruben_Eliassen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Juledama Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Det er jo bare å la de lese det de vil vel og ikke bry seg om anbefalinger og eventuelt "guttebøker" eller "jentebøker", det viktigste er at de leser det de liker. Rampete Robin blir lest av alle våre barn, både bøker og lydbøker og vi har barn på 4,7 og 9 år, både gutter og jenter! Må bare si takk til alle for gode forslag. Valget falt på Molly Moon, tror det vil slå an! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.