Gå til innhold

Bok til 14-åring

labine

Anbefalte innlegg

Har en 14-åring jeg pleier å kjøpe julegave til...og i år så sa han faktisk at et julegaveønske fra ham faktisk var en bok!!! Enten guiness rekordbok eller en bok om en-eller-annen oppfinnelse...han er i utgangspunktet ikke noe god leser så jeg må få tak i en bok om noe som er veldig spennende om det skal fenge...hovedinteressen hans er fotball. Har dere noen gode ideer om bok? (siden jeg syns det er viktig at man leser og det samme gjør foreldra til gutten så kjøper jeg bok når han faktisk sier at han ønsker seg det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hør i bokhandelen. Der har de god oversikt over hva som er populært blant ungdommen. Og pass på å få med byttekort. Jeg skal selv innom bokhandelen en av dagene, men jeg går for et gavekort til en voksen dame som leser mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hør i bokhandelen. Der har de god oversikt over hva som er populært blant ungdommen. Og pass på å få med byttekort. Jeg skal selv innom bokhandelen en av dagene, men jeg går for et gavekort til en voksen dame som leser mye.

de bokhandlene vi har i nærheten er ikke særlig bra så jeg tror ikke det er noe vits å spørre der :( da tror jeg heller jeg skal høre med ei bekjent på biblioteket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens fotballrekorder 2010?

http://cdon.no/b%C3%B8ker/radnedge,_keir/verdens_fotballrekorder_2010-4217866

(link til tilfeldig sted der jeg fant den)

Dersom du tør å prøve skjønnlitteratur: Serien om Jamie. Dette er den første:

http://www.cappelendamm.no/main/katalog.aspx?f=10169&isbn=9788202294274

jeg tar sjansen på jamie. faren var ikke helt sikker på det - så om den ikke passer 14-åringen så passer den kanskje for broren. må jo prøve å oppfordre til mest mulig lesing :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar sjansen på jamie. faren var ikke helt sikker på det - så om den ikke passer 14-åringen så passer den kanskje for broren. må jo prøve å oppfordre til mest mulig lesing :D

Få med byttekort, så ordner det seg sikkert.

Hvis han liker den, er det to bøker til i samme serie, så har du idé til bursdagen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marilyn Monroe

Arne Scheie har skrevet en fotballbok. "Arne Scheies store spørrebok om fotball". Der har du temaet fotball og fakta (hvem hva hvor) i ett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...