Luska Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Tidligere har jeg syns det har vært veldig lett å kjøpe bursdagsgaver og julegaver til dattera mi, men nå har fantasien sviktet totalt. Hun ønsker seg leker, men hun har mer enn nok leker og krimskrams fra før. Ikke trenger hun nye ski i år. Bøker er hun ikke så veldig interessert i. Hva skal dere gi deres jenter på 7 - 8 år til jul i år? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Spill (brettspill, DS-spill, PS3/Wii-spill), mp3-spiller, lydbøker, mobiltelefon, digitalt kamera, lap-top (f.eks. reformatere en billig brukt en), håndarbeidsting 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ønskeliste Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Min datter (8) ønsker seg mp3-spiller / ipod, ny vinterjakke, skøyter, musikk, øredobber, parfyme, bøker, mobiltelefon, hest, hund, ny lampe, klær, build-a-bear-ting, snowboard, lebepomader / lipgloss, Det er ikke alt som er like relevant for oss heller (vi bor i leilighet uten så mye stallplass..), men noe kan jo være tips.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Spill (brettspill, DS-spill, PS3/Wii-spill), mp3-spiller, lydbøker, mobiltelefon, digitalt kamera, lap-top (f.eks. reformatere en billig brukt en), håndarbeidsting Top Model saker er populært hos oss 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Spill (brettspill, DS-spill, PS3/Wii-spill), mp3-spiller, lydbøker, mobiltelefon, digitalt kamera, lap-top (f.eks. reformatere en billig brukt en), håndarbeidsting Takk for tips. Brettspill var et godt forslag. Hun har faktisk nevnt monopol og noe annet, det hadde jeg glemt. Og brettspill går jo ikke under kategorien leker... ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Top Model saker er populært hos oss Takk for tips. Hun har en del Top Model ting fra før, men ellers var det et godt forslag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luska Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Min datter (8) ønsker seg mp3-spiller / ipod, ny vinterjakke, skøyter, musikk, øredobber, parfyme, bøker, mobiltelefon, hest, hund, ny lampe, klær, build-a-bear-ting, snowboard, lebepomader / lipgloss, Det er ikke alt som er like relevant for oss heller (vi bor i leilighet uten så mye stallplass..), men noe kan jo være tips.. Hehe, vi har også dårlig med stallplass. ;o) Ellers var øredobber et godt forslag, takk for tips! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Jeg er en svoren tilhenger av hobbyting. Masse utvalg i Panduro eller andre hobbybutikker. Pleier alltid å være populært :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marilyn Monroe Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Min datter (8) ønsker seg mp3-spiller / ipod, ny vinterjakke, skøyter, musikk, øredobber, parfyme, bøker, mobiltelefon, hest, hund, ny lampe, klær, build-a-bear-ting, snowboard, lebepomader / lipgloss, Det er ikke alt som er like relevant for oss heller (vi bor i leilighet uten så mye stallplass..), men noe kan jo være tips.. Oj. Begynner jenter å ønske seg parfyme allerede ved 7-års alder nå? Tror jeg var 18 før jeg fikk min første parfyme. Før det gikk det i spraydeoen "Date". Husker dere den? :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ønskekvisten Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Dette er hva min 7åring ønsker seg til jul:elektrisk tannbørste (av skikkelig kvalitet), topmodel saker - her fins tusjer, kopper osv, neglelakk/sminke (ikke for å sminke seg, men fordi lekesminke er noe ræl) Hårpynt, smykker fra "glitter" der har de mye fra ønskelisten hennes. Fine klær/tunika, kjoler er populært her. Hansker, skjerf og votter i sett, helst med rosa eller lilla og lyseblått stæsj på. Doktorsett..( -ho ville virkelig ikke gå fra det på lekebutikken, eller dyredoktorsett...) barbiedukker, Spill til DS, mobitelefon & kamera (det får hun ikke) lego- bare vanlig smålego. CD, DVD , vel ønskelista er lang, -vår jente er allsidig, ho får noe av dette, men slett ikke alt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Datteren som fyller 8 over nyåret får Lady Gaga-cd, cd-spiller og denne katta: http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=324&vn=64-094593 Vi besøkte noen som hadde en slik katt, og den vasket seg, malte, mjauet og var riktig så søt De som eier den og alle gjestene koset og snakket til den hele tiden. Det er snakk om godt voksne folk, hehe. Lillesøster på 5 får denne: http://www.chipchicklets.com/2010/02/furreal-friends-gogo-walkin.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuppehøna Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Datteren som fyller 8 over nyåret får Lady Gaga-cd, cd-spiller og denne katta: http://www.eurotoys.dk/main/index.asp?site=324&vn=64-094593 Vi besøkte noen som hadde en slik katt, og den vasket seg, malte, mjauet og var riktig så søt De som eier den og alle gjestene koset og snakket til den hele tiden. Det er snakk om godt voksne folk, hehe. Lillesøster på 5 får denne: http://www.chipchicklets.com/2010/02/furreal-friends-gogo-walkin.html Pusekatten du linker til koster 1000 kr på lekebutikken her vi bor, skulle gjerne visst om en annen kjede selger den billigere? Jenta mi er også helt forelsket i den... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Pusekatten du linker til koster 1000 kr på lekebutikken her vi bor, skulle gjerne visst om en annen kjede selger den billigere? Jenta mi er også helt forelsket i den... :-) Jeg kjøpte den på Ringo til 499,- ) Den var på tilbud. Hunden kosta litt mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caprice Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Oj. Begynner jenter å ønske seg parfyme allerede ved 7-års alder nå? Tror jeg var 18 før jeg fikk min første parfyme. Før det gikk det i spraydeoen "Date". Husker dere den? :-) Sukk, ja..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.