laban Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Den lille tassen som snek seg ut og holdt på å fryse ihjel - det endte heldigvis godt: http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/article3948060.ece 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det var en god nyhet! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Julemirakelet i år. Jeg ba om et når jeg leste saken, og fikk det! *fornøyd* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jøss, i all verden! Det var mirakelungen sin, det:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Nå ble jeg glad Måtte alle ulykker av alle slag ende like godt denne jula. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Så flott! Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg leste det nettopp på VG.no, og ble så glad! Når de sier at tilstanden er kritisk, så venter man jo at han dør. At gutten er helt frisk igjen, er utrolig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Ååååhhh!!! Nå ble jeg glad!!! Foreldrene er vel neppe særlig opptatt av de andre julegavene i år, har mer enn nok med denne fantastiske! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Så fantastisk 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - Ingoen - Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Stakkars vesle tass! Så herlig å høre at han klarte seg. Har en snart 1åring selv, så ser for meg den vesle kroppen stivfrossen ute i snøen. Grøss! TAkk og lov at det endte godt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 :-) Det var dagens gode julenyhet. Jeg har tenkt mye på den lille tassen og de stakkars foreldrene hans. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Åh, det var utrolig godt å høre 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuppehøna Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Å, lille vennen. Det var godt å få høre at det gikk bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Det var en helt fantastisk nyhet! Tenk at han klarte seg - med en kroppstemperatur på 21 grader... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg tenker på det mediekjøret som var om denne saken. Tror det er lurt om noen skulle havne i tilsvarende som media griper fatt i: 1) At noen tar seg av de pårørende og skjermer de for media. 2) At man kanskje får en bekjent til å snakke med media om det er nødvendig. Hvis saken går over tid. Slik de første nyhetene kom fikk jeg nærmest forståelse av det kunne ha skjedd noe kriminelt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mause Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg tenker på det mediekjøret som var om denne saken. Tror det er lurt om noen skulle havne i tilsvarende som media griper fatt i: 1) At noen tar seg av de pårørende og skjermer de for media. 2) At man kanskje får en bekjent til å snakke med media om det er nødvendig. Hvis saken går over tid. Slik de første nyhetene kom fikk jeg nærmest forståelse av det kunne ha skjedd noe kriminelt. I lokalavisen ble det referert til et familiemedlem som fortalte om tilstanden til gutten. Der ble navn og slektsforhold oppgitt. Det lokale politiet forklarte også at det ikke var mistanke om at noe kriminelt var skjedd, men at det var ren rutine (noe sånt). Men jeg er enig med deg, det kunne nesten virke som foreldrene hadde gjort noe kriminelt etter avisoppslagene å lese. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Ja, det var en herlig nyhet! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.