Gå til innhold

En nyhet som varmer i kulda

laban

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Så flott!

Jeg leste det nettopp på VG.no, og ble så glad! Når de sier at tilstanden er kritisk, så venter man jo at han dør. At gutten er helt frisk igjen, er utrolig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tzatziki1365380058

Ååååhhh!!! Nå ble jeg glad!!!

Foreldrene er vel neppe særlig opptatt av de andre julegavene i år, har mer enn nok med denne fantastiske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Ingoen -

Stakkars vesle tass! Så herlig å høre at han klarte seg.

Har en snart 1åring selv, så ser for meg den vesle kroppen stivfrossen ute i snøen. Grøss! TAkk og lov at det endte godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker på det mediekjøret som var om denne saken. Tror det er lurt om noen skulle havne i tilsvarende som media griper fatt i:

1) At noen tar seg av de pårørende og skjermer de for media.

2) At man kanskje får en bekjent til å snakke med media om det er nødvendig. Hvis saken går over tid.

Slik de første nyhetene kom fikk jeg nærmest forståelse av det kunne ha skjedd noe kriminelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på det mediekjøret som var om denne saken. Tror det er lurt om noen skulle havne i tilsvarende som media griper fatt i:

1) At noen tar seg av de pårørende og skjermer de for media.

2) At man kanskje får en bekjent til å snakke med media om det er nødvendig. Hvis saken går over tid.

Slik de første nyhetene kom fikk jeg nærmest forståelse av det kunne ha skjedd noe kriminelt.

I lokalavisen ble det referert til et familiemedlem som fortalte om tilstanden til gutten. Der ble navn og slektsforhold oppgitt. Det lokale politiet forklarte også at det ikke var mistanke om at noe kriminelt var skjedd, men at det var ren rutine (noe sånt). Men jeg er enig med deg, det kunne nesten virke som foreldrene hadde gjort noe kriminelt etter avisoppslagene å lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...