Gjest Hvordan arter det seg? Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Femåringen min har en liten rød forhøyning på huden som han har hatt en stund. Den ligner på en rød føflekk. Jeg har flere røde føflekker så det ligner mye på det jeg har. Men det merkelige med hans er at den ser litt betent ut, altså litt rødt rundt den lille røde forhøyningen. Han har dette dette i noen måneder. Har bestillt legetime men har ikke fått ime før uti neste uke. Er engstelig for dette. Om noen har erfaring eller kan si meg hva dette er er jeg takknemlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunnar Oftedal, barnelege Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg tror ikke dette er noe å engste seg for. Siden det ligner føflekker du har, er det størst grunn til å tro at denne er av samme slaget. Jeg er enig i at irritasjonen rundt ikke passer,men det kan kanskje ha sammenheng med at flekken er i ferd med å bryte frem. Føflekker og utslett må man se selv for å diagnostisere, men urovekkende er dette ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvordan arter det seg Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg tror ikke dette er noe å engste seg for. Siden det ligner føflekker du har, er det størst grunn til å tro at denne er av samme slaget. Jeg er enig i at irritasjonen rundt ikke passer,men det kan kanskje ha sammenheng med at flekken er i ferd med å bryte frem. Føflekker og utslett må man se selv for å diagnostisere, men urovekkende er dette ikke. Takk for svar. Vi har nå vært hos lege. Fikk beskjed om at dette var en type blodknute. Det var heldigvis helt ufarlig slik som du også mente. Ha en fortsatt god jul! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.