Gjest prust Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Snuppa mi på ni år pleier jo å ha litt av et temperament... I kveld derimot, er hun blid som ei lerke (ja, hun er våken ennå) :-) Vi kom hjem fra juleavslutning i hennes klasse + korpset klokka ni. Da vi gikk ut av bilen, tilbød hun seg å skrape alle bilene frie for is. Jeg sa det ikke var nødvendig, men hun ville nå det. Vel - hun ble igjen ute, mens jeg la de to andre barna. Hun kom inn litt over halv ti, og strålte. Så gikk hun inn på kjøkkenet, og begynte å rydde. Tømte oppvaskmaskinen, satte inn skittent og nå vasker hun gryter. Dette har nå aldri skjedd før. Jeg har sagt flere ganger at jeg ble kjempeglad for dette, og at hun ikke trenger å gjøre mer. Men hun bare smiler og sier: "Det er en tid for alt, mamma! Jeg vil gjerne gjøre meg ferdig" I all verden - er dette mi jente???? Jeg lar henne bare holde på, og velger å droppe fornuftig tankegang på skolen i morgen tidlig... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Wow :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hun har skjønt hvordan-trekke-ut-tida-på-en-måte-som-gjør-at-mamma-ikke-sier-noe-prinsippet. Bra kid. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Hun har skjønt hvordan-trekke-ut-tida-på-en-måte-som-gjør-at-mamma-ikke-sier-noe-prinsippet. Bra kid. Det rare var at hun virket genuint opptatt av å gjøre noe hyggelig for meg i kveld :-) Nesten for godt til å være sant. Men det var utrolig deilig med ei blid jente i kveld :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 *Fnis* Hun pønsker på noe eller så kommer hun snart med et kjempedyrt julegaveønske! ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Så flott!!! Og jeg er så imponert over deg som lar egne prinsipper (om leggetid osv) fare, og lar jenta drive på God lesing for meg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ja, dette var virkelig imponerende! Du har all mulig grunn til å gi skryt :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Så flott! Av og til kan man lure på hvilken unge som har kommet innom, man kjenner jo ikke avkommet igjen. Får håpe det ga mersmak å være supergrei da :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 *Fnis* Hun pønsker på noe eller så kommer hun snart med et kjempedyrt julegaveønske! ;o) Eller så har hun noe hun skal ha tilgivelse for ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Min første tanke ville vært; hva galt har hun gjort nå? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.