Gjest Grine grine Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 http://www.dagbladet.no/2010/12/15/tema/foreldre/klikk/14727508/ Jeg er sikker på at min mor gav meg en dårlig start. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Det er jo nesten et under at jeg og min genereasjon, (60- talls generasjonen) i hele tatt har vokst opp og stort sett blitt bra mennesker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parasoll Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Puh. Alt man skal få skylda for.... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Man kan alltid skylde på mor. Uansett hva som måtte ramme deg, er det fordi moren din gjorde et eller annet feil da du ble unnfanget, vokste i magen hennes eller mens du ble ammet / oppdratt av henne. Og om X år kommer det en studie som viser at gravide og småbarnsmødre har et mye høyere stressnivå enn før. Bombe! Ikke er det bra for barna, heller! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Alt som er feil ved meg skyldes gener eller dårlig oppdragelse/innflytelse. Alt som er bra ved meg skyldes egeninnsats. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Alt som er feil ved meg skyldes gener eller dårlig oppdragelse/innflytelse. Alt som er bra ved meg skyldes egeninnsats. Nemlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.