Gå til innhold

Stolt liten gutt

Axcia

Anbefalte innlegg

Min lille 8-åring har masa i flere uker om snowboard, fordi "alle" andre har. Jeg synes det er litt tynt grunnlag for innkjøp i flere-tusen-kroners-klassen. Jeg snakka med ham om det i går, at det kanskje var litt dumt å bruke så mye penger som 1500-2500 kr på noe han ikke vet om han vil komme til å bruke mye. Joda, han var enig, så vi ble enige om å holde utkikk etter brukt utstyr på finn.no.

Han sa at han var villig til å betale snowboard for 500 kr av egen lomme. Han har pengevett, og er i grunnen passe gnien, så det var et overraskende innspill.

Så i går kveld fikk jeg kjøpt et sett for 250 kr (!), som var lite brukt. Han var i fyr og flamme i ettermiddag, da han fikk prøvd seg på snowboard for første gang (vi har bakker rett utenfor døra). I tillegg kom noen storgutter bort til ham og sa at han hadde et kult snowboard. O' lykke! ;-)

Han føler vel at han har klatra litt på rangstigen nå *haha* Opprykk fra liten skitunge, til litt kulere mellomstor gutt. *s* "Æ va heldig som fikk kjøpt mæ så kult et snowboard for næsten ingen pænga...", sa han da han skulle ha nattakos i kveld.

Så morsan, det finnes nyttige annonser, også ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så herlig gladinnlegg!

Ble så godt humør av å lese at dette brettet gir så mye glede - også at han gjerne betalte for det sier jo hvor mye det betyr for han (som i utgangspunktet er gjerrig som du sier ;-)

Han får nok mange flotte timer med brettet i vinter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! :-)

Har en 9-åring som veldig gjerne vil ha snowboard, er veldig god på slalomski, så kanskje vi bare får gi etter.

finn.no er et kjempebra sted å finne utstyr, vi bruker det kjempemye særlig på disse dyre tingene til ungene som de vokser fra. Og på møbler, for den saks skyld. Så finn er fiiiiin! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så gøy :o)

Vi var ute i ettermiddag, ca en time. Måtte ha på easyglide, og han satte utfor. Jeg sto igjen på toppen av bakken og tenkte at "fy fader, nå slår'n seg kraftig snart..." Men det gikk bra! Kun på sisteturen satte han tuppen i skaresnøen da han skulle stoppe, og falt framover. :-)

Nesten så jeg lurer på å prøve selv, igjen... *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Så morsan, det finnes nyttige annonser, også ;-)''

Haha :-)

Min 6-åring har ønsket seg snowboard i et år allerede.....

Da synes jeg du skal innfri ønsket ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk å bruke ryggskjold da. Min har "brukt opp" sitt etter to år, han går på ryggkulen stadig vekk men han er en villmann.

Han har ikke ryggskjold, men det blir påkrevd om han skal i skitrekket. Ikke noe triksing ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig! :-)

Har en 9-åring som veldig gjerne vil ha snowboard, er veldig god på slalomski, så kanskje vi bare får gi etter.

finn.no er et kjempebra sted å finne utstyr, vi bruker det kjempemye særlig på disse dyre tingene til ungene som de vokser fra. Og på møbler, for den saks skyld. Så finn er fiiiiin! :-)

Enig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig gladinnlegg!

Ble så godt humør av å lese at dette brettet gir så mye glede - også at han gjerne betalte for det sier jo hvor mye det betyr for han (som i utgangspunktet er gjerrig som du sier ;-)

Han får nok mange flotte timer med brettet i vinter!

Ja, ønsket var sterkt, og han er veldig fornøyd. Greit når ungene skjønner at ting koster, også. :-) Vi kosa oss ute i bakken i dag. Han er allerede en racer på bindingene, klikker av, slenger boardet på ryggen, og trasker opp bakken... Haha, jeg ble litt flirfull av å se "ungdomsstilen" han plutselig la seg til ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...