Axcia Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Min lille 8-åring har masa i flere uker om snowboard, fordi "alle" andre har. Jeg synes det er litt tynt grunnlag for innkjøp i flere-tusen-kroners-klassen. Jeg snakka med ham om det i går, at det kanskje var litt dumt å bruke så mye penger som 1500-2500 kr på noe han ikke vet om han vil komme til å bruke mye. Joda, han var enig, så vi ble enige om å holde utkikk etter brukt utstyr på finn.no. Han sa at han var villig til å betale snowboard for 500 kr av egen lomme. Han har pengevett, og er i grunnen passe gnien, så det var et overraskende innspill. Så i går kveld fikk jeg kjøpt et sett for 250 kr (!), som var lite brukt. Han var i fyr og flamme i ettermiddag, da han fikk prøvd seg på snowboard for første gang (vi har bakker rett utenfor døra). I tillegg kom noen storgutter bort til ham og sa at han hadde et kult snowboard. O' lykke! ;-) Han føler vel at han har klatra litt på rangstigen nå *haha* Opprykk fra liten skitunge, til litt kulere mellomstor gutt. *s* "Æ va heldig som fikk kjøpt mæ så kult et snowboard for næsten ingen pænga...", sa han da han skulle ha nattakos i kveld. Så morsan, det finnes nyttige annonser, også ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Så herlig gladinnlegg! Ble så godt humør av å lese at dette brettet gir så mye glede - også at han gjerne betalte for det sier jo hvor mye det betyr for han (som i utgangspunktet er gjerrig som du sier ;-) Han får nok mange flotte timer med brettet i vinter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Herlig innlegg om en herlig gutt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Så herlig! :-) Har en 9-åring som veldig gjerne vil ha snowboard, er veldig god på slalomski, så kanskje vi bare får gi etter. finn.no er et kjempebra sted å finne utstyr, vi bruker det kjempemye særlig på disse dyre tingene til ungene som de vokser fra. Og på møbler, for den saks skyld. Så finn er fiiiiin! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Husk å bruke ryggskjold da. Min har "brukt opp" sitt etter to år, han går på ryggkulen stadig vekk men han er en villmann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuppehøna Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 ''Så morsan, det finnes nyttige annonser, også ;-)'' Haha :-) Min 6-åring har ønsket seg snowboard i et år allerede..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Så gøy ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Så gøy ) Vi var ute i ettermiddag, ca en time. Måtte ha på easyglide, og han satte utfor. Jeg sto igjen på toppen av bakken og tenkte at "fy fader, nå slår'n seg kraftig snart..." Men det gikk bra! Kun på sisteturen satte han tuppen i skaresnøen da han skulle stoppe, og falt framover. :-) Nesten så jeg lurer på å prøve selv, igjen... *s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 ''Så morsan, det finnes nyttige annonser, også ;-)'' Haha :-) Min 6-åring har ønsket seg snowboard i et år allerede..... Da synes jeg du skal innfri ønsket ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Husk å bruke ryggskjold da. Min har "brukt opp" sitt etter to år, han går på ryggkulen stadig vekk men han er en villmann. Han har ikke ryggskjold, men det blir påkrevd om han skal i skitrekket. Ikke noe triksing ennå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Så herlig! :-) Har en 9-åring som veldig gjerne vil ha snowboard, er veldig god på slalomski, så kanskje vi bare får gi etter. finn.no er et kjempebra sted å finne utstyr, vi bruker det kjempemye særlig på disse dyre tingene til ungene som de vokser fra. Og på møbler, for den saks skyld. Så finn er fiiiiin! :-) Enig :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Herlig innlegg om en herlig gutt Jepp ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Så herlig gladinnlegg! Ble så godt humør av å lese at dette brettet gir så mye glede - også at han gjerne betalte for det sier jo hvor mye det betyr for han (som i utgangspunktet er gjerrig som du sier ;-) Han får nok mange flotte timer med brettet i vinter! Ja, ønsket var sterkt, og han er veldig fornøyd. Greit når ungene skjønner at ting koster, også. :-) Vi kosa oss ute i bakken i dag. Han er allerede en racer på bindingene, klikker av, slenger boardet på ryggen, og trasker opp bakken... Haha, jeg ble litt flirfull av å se "ungdomsstilen" han plutselig la seg til ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Herlig!! Flinke dere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuppehøna Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Da synes jeg du skal innfri ønsket ;-) Jo'a, om noen år så. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.