Gå til innhold

Nav og AAP

Anbefalte innlegg

Gjest Siberias

Jeg skulle sent inn meldekortet mitt lørdag men fikk ikke gjort det før mandag...det har skjedd mange ganger før også fordi nettet til NAV har vært nede både lørdag og søndag... men likevel har jeg fått pengene inn på kontoen innen tirsdagen...I dag er det torsdag og når jeg går inn på siden min så står det fortsatt ; "Ingen beregning" betyr det at jeg ikke får noe lenger eller hva skjer?

Kan noen som skulle hatt penger denne uka gå inn å sjekke om det står "Ingen beregning" på dere også?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357792-nav-og-aap/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest også aap

Jeg fikk lønnsslipp fra NAV i dag og pengene på konto. Jeg sendte også meldekortet på mandag.

på Min side står det status ferdig beregnet, men den siste betalingen er ikke registrert under mine utbetalinger. Jeg får feilmeldingen "Det har oppstått en midlertidig feil ved henting av utbetalingsinformasjon, og det kan være at noen av dine utbetalinger ikke vises. Vennligst prøv igjen senere"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357792-nav-og-aap/#findComment-3083124
Del på andre sider

Gjest Siberias

Jeg fikk lønnsslipp fra NAV i dag og pengene på konto. Jeg sendte også meldekortet på mandag.

på Min side står det status ferdig beregnet, men den siste betalingen er ikke registrert under mine utbetalinger. Jeg får feilmeldingen "Det har oppstått en midlertidig feil ved henting av utbetalingsinformasjon, og det kan være at noen av dine utbetalinger ikke vises. Vennligst prøv igjen senere"

ok tusen takk for svar fra dere!! :-))

Jeg har hverken fått beregningen eller pengene på konto....så nå har vel klønene på Nav sendt meg innkalling på feil adresse igjen, noe som har skjedd før også!! og fordi "jeg ikke har møtt til timen" kutter de pengene mine!!! De skulle vært anmeldt av oss alle pga av all feilen de gjør!!

De sendte da brev til en adresse jeg hadde for 15 år siden!!!OG jeg har flyttet 3 ganger siden den gang! Slå den!! Jeg har riktig adresse i folkeregistret men det er tydeligvis ikke godt nok for Nav.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357792-nav-og-aap/#findComment-3083422
Del på andre sider

Gjest ikke nav sin feil

ok tusen takk for svar fra dere!! :-))

Jeg har hverken fått beregningen eller pengene på konto....så nå har vel klønene på Nav sendt meg innkalling på feil adresse igjen, noe som har skjedd før også!! og fordi "jeg ikke har møtt til timen" kutter de pengene mine!!! De skulle vært anmeldt av oss alle pga av all feilen de gjør!!

De sendte da brev til en adresse jeg hadde for 15 år siden!!!OG jeg har flyttet 3 ganger siden den gang! Slå den!! Jeg har riktig adresse i folkeregistret men det er tydeligvis ikke godt nok for Nav.

''så nå har vel klønene på Nav sendt meg innkalling på feil adresse igjen, noe som har skjedd før også!! og fordi "jeg ikke har møtt til timen" kutter de pengene mine!!! De skulle vært anmeldt av oss alle pga av all feilen de gjør!!

De sendte da brev til en adresse jeg hadde for 15 år siden!!!OG jeg har flyttet 3 ganger siden den gang! Slå den!! Jeg har riktig adresse i folkeregistret men det er tydeligvis ikke godt nok for Nav''

Til opplysning er det altså din postadresse som gjelder når du er registrert som arbeidssøker. Når du registrerer deg er du selv selvfølgelig ansvarlig for at du har korrekt adresse. Dersom du er arbeidssøker skal du også ha korrekt CV på nav, og på denne står også adressen din.

Hvilken adresse du har i folkeregisteret er altså ikke den som gjelder når du er arbeidssøker. Det er din postadresse som gjelder, og den er du selv ansvarlig for å oppdatere! Dette er altså ikke nav sin feil, men din.

Det samme gjelder forøvrig telefonnummer. Du er selv ansvarlig for hvilket telefonnummer nav har på deg. Du er selv ansvarlig for at alle dine opplysninger er oppdatert når du er arbeidssøker!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/357792-nav-og-aap/#findComment-3083648
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...