Gjest Tuppehøna Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Hvis du hadde slengt på Floyd hadde jeg vært all in. ;-) 0 Siter
Gjest grumsa Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Orker ikke høye lyder i dag, men låta er bra 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Sånn musikk liker jeg godt ) 0 Siter
Axcia Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Skrevet 16. desember 2010 Hvis du hadde slengt på Floyd hadde jeg vært all in. ;-) Enig i at Pink Floyd er veldig bra :-))) Men jeg liker flere typer musikk *s* 0 Siter
Axcia Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Skrevet 16. desember 2010 Sånn musikk liker jeg godt ) Jentungen "synger" med, og brødrene rister oppgitt på hodet. "Hun aner ikke hva hun synger, og dikter bare liksom-engelsk--ord, bla,bla,bla" *S* 0 Siter
Axcia Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Skrevet 16. desember 2010 Orker ikke høye lyder i dag, men låta er bra Enkelte dager er best uten lyd. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Jentungen "synger" med, og brødrene rister oppgitt på hodet. "Hun aner ikke hva hun synger, og dikter bare liksom-engelsk--ord, bla,bla,bla" *S* Går i mye sånt her også Takk for cd-tipset. Ble så glad da "Glow" var på den. Håper den blir spilt veldig mye Kjøpte også Lady Gaga. Ungene er i grunnen heldige som har en mor som liker "dunk, dunk" 0 Siter
Axcia Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Skrevet 16. desember 2010 Går i mye sånt her også Takk for cd-tipset. Ble så glad da "Glow" var på den. Håper den blir spilt veldig mye Kjøpte også Lady Gaga. Ungene er i grunnen heldige som har en mor som liker "dunk, dunk" Hihi! Jeg lo godt i dag. Jentungen hadde en kompis på besøk, og de gikk på rommet hennes og lekte. Musikken er hun ivrig på, så hun gauler og synger, og bytter cd'er i vildens sky. I løpet av en halvtime hadde de to 5-åringene hørt litt av en sammensetning: Mummitrollet, Dance with a stranger, Malin og Celine, U2 "With og without you" (klinesang fra min egen ungdomstid *hehe*), Kardemommeby osv... :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Hihi! Jeg lo godt i dag. Jentungen hadde en kompis på besøk, og de gikk på rommet hennes og lekte. Musikken er hun ivrig på, så hun gauler og synger, og bytter cd'er i vildens sky. I løpet av en halvtime hadde de to 5-åringene hørt litt av en sammensetning: Mummitrollet, Dance with a stranger, Malin og Celine, U2 "With og without you" (klinesang fra min egen ungdomstid *hehe*), Kardemommeby osv... :-) *Hehe* God blanding der Det verste ungene ber meg sette på er Banana Airlines. 0 Siter
Axcia Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Skrevet 16. desember 2010 *Hehe* God blanding der Det verste ungene ber meg sette på er Banana Airlines. Å. fysj :-( Du har mail. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.