Gå til innhold

Forstår ikke meg selv og energisurret

Anbefalte innlegg

Var ganske energiløs før jeg reiste på juleferie, men sov lite og stod tidlig opp. Virker som dess mindre jeg sover dess mer energi får jeg, men har brukt energien positivt de siste dagene. Ja, shoppet endel, men også gjort masse husarbeid. Sover lite, ligger å tenker på alt jeg skal gjøre når klokken blir så mye at jeg kan stå opp. Snakker endel feil, noe både jeg og andre ler av. Har godt humør.

Kan dette ære tegn på at jeg kan bli manisk?

Har ikke BP diagnose, men fikk seroquel. Har endel uro inni meg...liker å høre fort techno musikk, dt går nesten like fort som tankene mine. Tok meg en cider i dag, kan jeg ta en seroquel fordet? Tror jeg trenger søvn, hjelper det å sove?

Sov godt de nettene jeg tok seroquel...

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...