jubalong70 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Så torsdag ringte jeg legen og fikk time et par timer etterpå. Hun undersøkte og sendte oss rett opp på sykehuset. Der ble det tatt ultralyd, så CT uten kontrast, så med kontrast, og så ble vi lagt inn. De så en oppfylning nede i abdomen og mente det måtte en operasjon til. Ikke noe morsom beskjed å få. Så vi holdt jenta fastende fortsatt. Etterhvert kom det en lege og fortalte at det ikke ble operasjon den dagen i hvertfall, men at vi skulle avvente rtgmøtet fredag morgen. Etter det kom en kirurg for å snakke med oss. Oppfylningen er 11 x 7 cm stor og har nok vært der ganske lenge. Slaget i magen laget antagelig en blødning der som gjorde vondt. De syntes det var bra det skjedde. De syntes også det var rart hun ikke har hatt noen problemer med magen/blæra fra før. Vi ble sendt til barnekreftavd. på St. Olavs, og her er vi nå. Lungertg ble tatt fredag kveld, og var heldigvis uten noen funn. Barnelege og barnekirurg har vært her, og siden ting ikke er akutt vil de bruke litt tid på å planlegge operasjon. Siden det er helg blir det ikke gjort noe særlig... så vi har blitt flinke til å være tålmodige pasienter Det blir antageligvis operasjon på tirsdag. Og vi håper inderlig vi får lov til å komme hjem til jul. Hvis ikke så blir det definitivt en alternativ julefeiring på oss i år... Jenta har det bra. Magesmertene har blitt mindre, men hun spiser nesten ingen ting. Biola og yoghurt går ned, og det får hun selvsagt. Det er unektelig en merkelig følelse å være innlagt på kreftavdelingen, og vi håper vi slipper å dele skjebne med de andre pasientene her. De prøvene som har blitt tatt til nå kan ikke bekrefte malignitet, og vi klamrer oss til håpet om at det ikke er det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Oi, jeg har tydeligvis ikke fått med meg noe her! Skjønner godt at man blir tankefull av å være i en sånn situasjon... Jeg krysser fingre for at det er forholdsvis "uskyldig" (selvom operasjon selvfølgelig alltid er litt skremmende)... Og ikke minst håper jeg at dere får komme hjem til jul! Om ikke annet så for permisjon på julaften, ihvertfall!!! Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nitty-gritty Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Så bra at du tok jenta di alvorlig når hun sa hun hadde vondt. Masse lykke til og jeg håper dere kommer dere hjem til jul 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 I alle dager... Livet tar merkelige vendinger. Jeg krysser fingre for dere, og håper at alt går bra *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Huffameg! Skjønte ikke helt hva dette dreide seg om, men det hørtes veldig skummelt ut. Krysser fingrene for dere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 I all verden - hva har skjedd???? Dette høre nifst ut, men godt dere er i trygge hender. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Oi sann! Godt dere er i trygge hender nå. Jeg krysser fingrene for at alt går bra og dere kommer hjem til jul. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sjøstjerna Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Uffda, så ubehagelig situasjon å være i. Men så bra at det ble oppdaget, og at dere raskt er havnet i gode hender. God bedring til dere. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Huff, dette var trasig. Forferdelig å være i uvisshet. God bedring til dere, jeg håper inderlig at det går bra med jenta di! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg leter og leter i tråder her for å finne starten på denne historien.... :-/ Huff, høres veldig trasig ut dette der..... Håper det beste for jenta di og at dere får kommet dere hjem til jul! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Dette ble jeg litt satt ut av. Håper det viser seg å ikke være noe alvorlig, og at dere snart er hjemme og klar for julefeiringen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg leter og leter i tråder her for å finne starten på denne historien.... :-/ Huff, høres veldig trasig ut dette der..... Håper det beste for jenta di og at dere får kommet dere hjem til jul! *klem* http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4494803 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Oi, håper det går bra med henne og at dere er i de beste hender. *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Huff, så leit! Håper inderlig det går bra og støtter de andre her på at nå er ho iallfall i de beste hender... Ønsker god bedring og en så god julefeiring som mulig! Klemmer og tanker herfra også 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-På Dol av og til Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Masse god bedring og god jul!!!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hjelpes, hva et slag i magen kan føre til.. Krysser fingrene for at alt er ok og at dere er hjemme og alt er som før til jul. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg vil bare ønske lykke til og krysser fingerene for at det går bra. Det var uansett utrolig bra at det ble oppdaget nå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Dette kom veldig brått på. Håper dette kommer til å gå bra! :-) Skal tenke på dere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4494803 Takk Axcia... skjønner litt mer nå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Uff! Håper dette går så fint at og at det "bare" er noe som lar seg fikse med dette inngrepet og at dere er hjemme igjen til jul! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.