Gå til innhold

Oppdatering slag i magen

jubalong70

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

23

• Dorthe

2

• cathlin

2

• Axcia

2

Mest aktive i denne tråden

Uff, det må være skremmende å plutselig bli innlagt på en barnekreftavdeling for utredning. Kjenner jeg får gåsehud bare med tanken.

Håper inderlig det går bra med jenta og at dere kommer dere hjem til jul. Sender dere mange gode tanker og krysser fingrene for at alt går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tuppehøna

Oi.. uff da.. men jeg skjnøte visst ikke helt, den oppfylningen du skrev om, det var en blødning? Hva er det de har testet malignitet av?

Masse masse god bedring til jenta, og håper inderlig dere får komme hjem hele og friske til jul..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi.. uff da.. men jeg skjnøte visst ikke helt, den oppfylningen du skrev om, det var en blødning? Hva er det de har testet malignitet av?

Masse masse god bedring til jenta, og håper inderlig dere får komme hjem hele og friske til jul..!!

Oppfylningen er en kul av ett eller annet slag. Når hun fikk slaget i magen, så antar barnelegen og barnekirurgen at smertene kom av en blødning i den kulen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, det må være skremmende å plutselig bli innlagt på en barnekreftavdeling for utredning. Kjenner jeg får gåsehud bare med tanken.

Håper inderlig det går bra med jenta og at dere kommer dere hjem til jul. Sender dere mange gode tanker og krysser fingrene for at alt går bra.

Tusen takk :) Det er skremmende, samtidig som det er godt å vite at vi er i de beste hender uansett hva som skjer videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff! Håper dette går så fint at og at det "bare" er noe som lar seg fikse med dette inngrepet og at dere er hjemme igjen til jul!

Det håper vi også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kom veldig brått på. Håper dette kommer til å gå bra! :-)

Skal tenke på dere.

Tusen takk :) Vi satser på at det går veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tuppehøna

Oppfylningen er en kul av ett eller annet slag. Når hun fikk slaget i magen, så antar barnelegen og barnekirurgen at smertene kom av en blødning i den kulen.

Ah, skjønner... Hell i uhell, på en måte.. Igjen, håper inderlig dere får komme hjem til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare ønske lykke til og krysser fingerene for at det går bra. Det var uansett utrolig bra at det ble oppdaget nå.

Vi er veldig glade for at denne kulen ble oppdaget nå :) Hell i uhell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpes, hva et slag i magen kan føre til..

Krysser fingrene for at alt er ok og at dere er hjemme og alt er som før til jul.

Slaget i magen har nok ikke forårsaket annet enn en blødning i en allerede eksisterende kul - så det er var jo et hell i uhell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så leit! Håper inderlig det går bra og støtter de andre her på at nå er ho iallfall i de beste hender...

Ønsker god bedring og en så god julefeiring som mulig!

Klemmer og tanker herfra også :)

Tusen takk :) Vi føler oss virkelig i de beste hender og har det, under omstendighetene, veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, håper det går bra med henne og at dere er i de beste hender.

*klem*

Formen hennes er stigende, og vi er absolutt i de beste hender her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leter og leter i tråder her for å finne starten på denne historien.... :-/

Huff, høres veldig trasig ut dette der..... Håper det beste for jenta di og at dere får kommet dere hjem til jul!

*klem*

Vi håper også på det beste. Vi føler absolutt at vi er i de beste hender, og skal uansett få en god jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dette var trasig. Forferdelig å være i uvisshet.

God bedring til dere, jeg håper inderlig at det går bra med jenta di! :)

Det er unektlig en merkelig situasjon å vente på en mulig veldig trist beskjed. Men vi velger å være optimistiske, og tror at ting ikke er så alvorlige.

Uansett er vi i de beste hender, og har det under omstendighetene bare bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...