Gå til innhold

Oppdatering slag i magen

jubalong70

Anbefalte innlegg

Uffda, så ubehagelig situasjon å være i.

Men så bra at det ble oppdaget, og at dere raskt er havnet i gode hender.

God bedring til dere. *klem*

Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• jubalong70

23

• Dorthe

2

• cathlin

2

• Axcia

2

Mest aktive i denne tråden

I all verden - hva har skjedd????

Dette høre nifst ut, men godt dere er i trygge hender.

Så du fikk link til tidligere innlegg.

Vi er absolutt i gode hender, og ser frem til å få vite mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffameg! Skjønte ikke helt hva dette dreide seg om, men det hørtes veldig skummelt ut. Krysser fingrene for dere!

Vår mellomste fikk et slag i magen under lek på søndag. Fikk veldige smerter etter det. Legevaktslege mente det var muskelene som var forslått og sendte oss hjem med beskjed om å ta paracet og se det an, samt ta kontakt hvis det ble verre. Torsdag syntes vi det hadde gått lang nok tid å vente, så da kontaktet jeg lege. Hun henviste oss til lokalsykehuset som tok ultralyd, så CT. Ble lagt inn der over natten, og ble så henvist videre til St. Olavs. Her er vi nå, og venter på å få vite mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager... Livet tar merkelige vendinger. Jeg krysser fingre for dere, og håper at alt går bra *klem*

He, he - ja du kan så si :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du tok jenta di alvorlig når hun sa hun hadde vondt.

Masse lykke til og jeg håper dere kommer dere hjem til jul :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, jeg har tydeligvis ikke fått med meg noe her! ;)

Skjønner godt at man blir tankefull av å være i en sånn situasjon... Jeg krysser fingre for at det er forholdsvis "uskyldig" (selvom operasjon selvfølgelig alltid er litt skremmende)...

Og ikke minst håper jeg at dere får komme hjem til jul! Om ikke annet så for permisjon på julaften, ihvertfall!!!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår mellomste fikk et slag i magen under lek på søndag. Fikk veldige smerter etter det. Legevaktslege mente det var muskelene som var forslått og sendte oss hjem med beskjed om å ta paracet og se det an, samt ta kontakt hvis det ble verre. Torsdag syntes vi det hadde gått lang nok tid å vente, så da kontaktet jeg lege. Hun henviste oss til lokalsykehuset som tok ultralyd, så CT. Ble lagt inn der over natten, og ble så henvist videre til St. Olavs. Her er vi nå, og venter på å få vite mer.

Må ha vært (og er) utrolig skremmende! Dette satt meg litt ut, kommer til å tenke på dere. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig glade for at denne kulen ble oppdaget nå :) Hell i uhell :)

Det skjønner jeg kjempegodt. God bedring til dattera di og så kommer dere nok hjem til jul. Og gjør dere det ikke så får dere gjøre det beste ut av det, jeg lå på sykehuset på julaften da jeg var 15 år og har ingen dårlige minner om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huffameg, nå ble jeg helt satt ut her! På en annen side er det kjempebra at dette ble oppdaget nå. Har hatt en spesiell høst her i huset også, og har hatt flere turer på legevakta. Vet du, jeg er så imponert over de avdelingene vi har vært innom på sykehuset, men legevakten skal du få billig av meg. Den der "ta to paraseth og se det an"- holdningen er kjent også for meg, og den er rett og slett farlig.

Krysser fingre for dere og håper dere får feire jul med gode nyheter. *Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode tanker sendes til dere.

Og når ting er som de er, vil jeg si det er bra dere er på St-Olavs.

Krysser fingrene og håper på det aller beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slaget i magen har nok ikke forårsaket annet enn en blødning i en allerede eksisterende kul - så det er var jo et hell i uhell :)

''Slaget i magen har nok ikke forårsaket annet enn en blødning i en allerede eksisterende kul - så det er var jo et hell i uhell :)''

Jeg skjønte først nå hva dette egentlig dreide seg om. Visste ikke hva ordet malignitet var før jeg slo det opp nå.

Kjære jubalong, jeg håper virkelig at dette ikke er så alvorlig som dere frykter. Skal tenke masse på dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Slaget i magen har nok ikke forårsaket annet enn en blødning i en allerede eksisterende kul - så det er var jo et hell i uhell :)''

Jeg skjønte først nå hva dette egentlig dreide seg om. Visste ikke hva ordet malignitet var før jeg slo det opp nå.

Kjære jubalong, jeg håper virkelig at dette ikke er så alvorlig som dere frykter. Skal tenke masse på dere!

Takk prust :)

Vi holder fast ved det som er positivt. Det er mye venting, og vi trodde vi skulle få litt avklaring i dag, men de ønsker å ta flere bilder, CT thorax og muligens MR abdomen før vi får vite noe mer.

Litt frustrerte blir vi av å ikke få noen avklaring. Og litt skremmende med alle tankene som kommer, uten at vi kan få dem avkreftet.

Men, men, c'est la vie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...