Gjest GA Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Her går de på skolen til og med onsdag 22. 3.klassingen er litt deppa over at Julemorgen på NRK Super har begynt allerede, da går hun glipp av 3 dager før det endelig blir skoleferie. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 21. er siste dag her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Skal på skolen og levere en hjemmeeksamen i morra tidlig, SÅ har jeg ferie! Hurra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolesjanka Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ja, her var siste skoledag før jul fredag 17. des. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg har juleferie, men ungene holder på til og med tirsdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ungene har sin siste skoledag på tirsdag og jeg har juleferie fra lillejulaften Skal jobbe onsdag i romjula og begynner så på jobb 3.januar... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Barneskolen har 21 som siste dag, ungdomsskolen 22. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kolesjanka Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ja, her var siste skoledag før jul fredag 17. des. Barneskolen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ungene har igjen 2 skoledager, men vi voksne har "ferie". :-) Handledag i morgen, siste bakedag på tirsdag, vaskedag onsdag, pyntedag torsdag - og såååååå er det juuuuuulekveeeeelden! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ungene går på skolen til og med tirsdag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Skolen tar ferie fra og med 22. Jeg skal jobbe, det samme skal sambo - til og med lille julaften... Skal jobbe romjula også, med unntak av en dag (sambo skal ha to dager fri). De eldste skal være med mamma'n sin de dagene vi jobber i romjula (stebarna mine). 5-åringen blir med på jobb en dag, og overnatter hos mormor og morfar. Lurer LITT på hvordan jeg skal komme i havn til jul når jeg tenker på at jeg skal jobbe alle dager nå - men det går vel på et vis 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Siste skoledag var på fredag her - men sønnen min må gå på sfo mandag, tirsdag og onsdag til uka. Jeg skal jobbe de samme dagene. Fri lille julaften, skal bli godt. Ellers skal jeg jobbe i romjulal, men ha fri en dag da. Men da har samboeren min fri - så da skal ikke gutten vår på sfo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Barna får vel juleferie fra tirsdag 21. desember. Vi andre må henge i stroppen litt til... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg har siste arbeidsdagen i morgen, men skolene her holder på helt til onsdag formiddag. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jepp - fredag var siste skoledag. Første skoledag neste år er 3.januar. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Førsteklassingen vår har siste dag før juleferien tirsdag 21. Onsdag og torsdag må han henge sammen med pappa på jobb. Lillesøster må pent være i barnehagen t.o.m 23. Første skoledag etter ferien er tirsdag 4.januar. SFO er stengt hele ferien. Ganske utfordrende for oss uten familiebackup. Godt at pappa kan flexe litt på jobben, men det blir nok etpar kjedelige "arbeidsdager" på eldstemann mens lillesøster får kost seg i barnehagen i romjula.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tuppehøna Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 De skulle egentlig gå på skolen t.o.m. onsdag her også, men årsplanen ble revidert for en stund tilbake, og onsdagen ble plutselig fridag. Heldigvis har vi fått ordnet barnevakt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Nei, her er det skole til og med onsdag. Heldigvis. Ellers hadde ungene blitt mye hjemme alene. Får da være måte på hvor mye fri det skal være fra skolen! 9 ukers sommerferie og 1 uke høstferie bare noen uker etter skolestart er nok om det ikke skal være juleferie fra midt i desember også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Skolen til våre barn tok juleferie den 17. Men det er visst flere skoler som går til den 22. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ungene våre har siste skoledag tirsdag 21.12. Og jeg har siste arbeidsdag da. Deretter blir det juleferie fram til mandag 3.1. Mannen må dessverre jobbe noe i romjula. Men vi gleder oss til dager med litt roligere tempo. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.