Gå til innhold

Boblebukse tiåring

Parasoll

Anbefalte innlegg

I fjor kjøpte vi først en billig en på OBS. Den holdt en uke. Så kjøpte vi en ny dyrere en, også på OBS, den er nå fullstendig utslitt, fillete nederst på buksebeina og digre hull på knærne. Den passer ennå i størrelsen, men han må ha en ny nå, den funker ikke så bra når snøen begynner å komme på innsiden av buksa, og den blir ganske fort våt gjennom også nå.

Noen som har god erfaring med boblebukse til tiårig gutt? Kan godt koste litt hvis den dermed holder lenger, men hvis den blir fort utslitt uansett kan jeg vel heller kjøpe tre billigere... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

''I fjor kjøpte vi først en billig en på OBS. Den holdt en uke. Så kjøpte vi en ny dyrere en, også på OBS, den er nå fullstendig utslitt, fillete nederst på buksebeina og digre hull på knærne. ''

Få ti-åringen innendørs, og foran datamaskinen, så slipper dere slikt!

:løsningsorientert:

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - Skogstad sin!!!!

Vi kjøpte den i str 10 år til vår eldste for to eller tre vintre siden. Han fikk ny Skogstad str 12 i fjor, og nå bruker søstera på 9 den første. Bare antydning til litt slitt, men de holder seg tørre og varme.

Ja til Skogstad, og vi kjøper mest sannsynlig det igjen .-)

Tror det er denne.

http://www.skogstadsport.com/kolleksjonen/barn-6-14/bukser/tord-teknisk-selebukse.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den blir fillete nederst på beina, er vel fordi han tråkker på den?

Skogstad og Missing Link har gode bukser. Men det mest slitesterke jeg har hatt til mine unger, er ei ReimaTec+ bukse. Vanlig ReimaTec er helt håpløst i den alderen.

Ta kontakt med www.jobbogfritid.no å hør. Der har de masse fra ReimaTec+. Sist jeg skulle ha noe, kontakta jeg dem på mail, og de hadde det jeg spurte om, selv om det ikke lå ute på nettbutikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Det beste jeg har kjøpt av vintertøy er på Polarn og Pyrit, jeg kjøpte vinterdresser, luer og votter der og de er så bra. Før har vi hatt HH, skogstad og Reima.

Tror nok de har bukser også fordi det er jo en stor butikk, tror det er et svenskt merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha prøvd utallige varianter som er blitt utslitt på en uke (Cubus, Lindex, H&M etc), endte vi i fjor opp med Skogstad til han som da var 10 år.

Han brukte den i hele fjor vinter, og den er nesten ikke synlig slitt. Har ny i samme type nå, 1 str større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - Skogstad sin!!!!

Vi kjøpte den i str 10 år til vår eldste for to eller tre vintre siden. Han fikk ny Skogstad str 12 i fjor, og nå bruker søstera på 9 den første. Bare antydning til litt slitt, men de holder seg tørre og varme.

Ja til Skogstad, og vi kjøper mest sannsynlig det igjen .-)

Tror det er denne.

http://www.skogstadsport.com/kolleksjonen/barn-6-14/bukser/tord-teknisk-selebukse.aspx

Denne har vi også, nå brukt av barn nr 2. Den er kjempesolid og absolutt å anbefale!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''I fjor kjøpte vi først en billig en på OBS. Den holdt en uke. Så kjøpte vi en ny dyrere en, også på OBS, den er nå fullstendig utslitt, fillete nederst på buksebeina og digre hull på knærne. ''

Få ti-åringen innendørs, og foran datamaskinen, så slipper dere slikt!

:løsningsorientert:

Med vennlig hilsen

*slår seg for panna*

At jeg ikke tenkte på det ;-b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*slår seg for panna*

At jeg ikke tenkte på det ;-b

Mye bedre!

Hvis du sammenligner lønnen til en dataingeniør og til en skogsarbeider så er valget klart! :-)

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...