Parasoll Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 I fjor kjøpte vi først en billig en på OBS. Den holdt en uke. Så kjøpte vi en ny dyrere en, også på OBS, den er nå fullstendig utslitt, fillete nederst på buksebeina og digre hull på knærne. Den passer ennå i størrelsen, men han må ha en ny nå, den funker ikke så bra når snøen begynner å komme på innsiden av buksa, og den blir ganske fort våt gjennom også nå. Noen som har god erfaring med boblebukse til tiårig gutt? Kan godt koste litt hvis den dermed holder lenger, men hvis den blir fort utslitt uansett kan jeg vel heller kjøpe tre billigere... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 I år "datt" vi inn på Skogstad og kjøpte bukse der. Den kjennes veldig bra ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 ''I fjor kjøpte vi først en billig en på OBS. Den holdt en uke. Så kjøpte vi en ny dyrere en, også på OBS, den er nå fullstendig utslitt, fillete nederst på buksebeina og digre hull på knærne. '' Få ti-åringen innendørs, og foran datamaskinen, så slipper dere slikt! :løsningsorientert: Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ja - Skogstad sin!!!! Vi kjøpte den i str 10 år til vår eldste for to eller tre vintre siden. Han fikk ny Skogstad str 12 i fjor, og nå bruker søstera på 9 den første. Bare antydning til litt slitt, men de holder seg tørre og varme. Ja til Skogstad, og vi kjøper mest sannsynlig det igjen .-) Tror det er denne. http://www.skogstadsport.com/kolleksjonen/barn-6-14/bukser/tord-teknisk-selebukse.aspx 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 At den blir fillete nederst på beina, er vel fordi han tråkker på den? Skogstad og Missing Link har gode bukser. Men det mest slitesterke jeg har hatt til mine unger, er ei ReimaTec+ bukse. Vanlig ReimaTec er helt håpløst i den alderen. Ta kontakt med www.jobbogfritid.no å hør. Der har de masse fra ReimaTec+. Sist jeg skulle ha noe, kontakta jeg dem på mail, og de hadde det jeg spurte om, selv om det ikke lå ute på nettbutikken. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Helt klart Skogstad !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Skogstad og HH er bra. Men de fleste bukser vil nok bli slitt/slaskete nederst om de er så lange at barnet blir gående å tråkke i dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madelenemie Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hei! Det beste jeg har kjøpt av vintertøy er på Polarn og Pyrit, jeg kjøpte vinterdresser, luer og votter der og de er så bra. Før har vi hatt HH, skogstad og Reima. Tror nok de har bukser også fordi det er jo en stor butikk, tror det er et svenskt merke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Etter å ha prøvd utallige varianter som er blitt utslitt på en uke (Cubus, Lindex, H&M etc), endte vi i fjor opp med Skogstad til han som da var 10 år. Han brukte den i hele fjor vinter, og den er nesten ikke synlig slitt. Har ny i samme type nå, 1 str større. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Ja - Skogstad sin!!!! Vi kjøpte den i str 10 år til vår eldste for to eller tre vintre siden. Han fikk ny Skogstad str 12 i fjor, og nå bruker søstera på 9 den første. Bare antydning til litt slitt, men de holder seg tørre og varme. Ja til Skogstad, og vi kjøper mest sannsynlig det igjen .-) Tror det er denne. http://www.skogstadsport.com/kolleksjonen/barn-6-14/bukser/tord-teknisk-selebukse.aspx Denne har vi også, nå brukt av barn nr 2. Den er kjempesolid og absolutt å anbefale! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skogstad`s bukse Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg sier også Skogstad som flere andre her Kjempebra bukse til en rimelig penge, 499,- 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parasoll Skrevet 20. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2010 ''I fjor kjøpte vi først en billig en på OBS. Den holdt en uke. Så kjøpte vi en ny dyrere en, også på OBS, den er nå fullstendig utslitt, fillete nederst på buksebeina og digre hull på knærne. '' Få ti-åringen innendørs, og foran datamaskinen, så slipper dere slikt! :løsningsorientert: Med vennlig hilsen *slår seg for panna* At jeg ikke tenkte på det ;-b 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 *slår seg for panna* At jeg ikke tenkte på det ;-b Mye bedre! Hvis du sammenligner lønnen til en dataingeniør og til en skogsarbeider så er valget klart! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.