jubalong70 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Nå har vi kommet hjem fra sykehuset! Vi fikk perm helt til mandag. Da skal vi tilbake og så blir det operasjon på tirsdag. Alt er rolig og stabilt, men vi må sørge for at hun ikke faller og ikke blir syk. Får håpe det går bra Ellers vet vi ikke så mye mer. Svulsten virker å ligge slik til at det skal være mulig å operere den ut komplett, og det er vi selvsagt utrolig glade for. Så langt virker det heller ikke som det er noen spredning. CT av lungene var helt fin Så oppi alt som er usikkert, vanskelig og til tider trist, så er det mye positivt Tusen takk til alle for gode tanker. Vi setter stor pris på det 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Så rart at man bare plutselig kan få en svulst i magen sånn. Jeg liker ikke at sånt kan skje. Håper dere får noen rolige juledager før operasjonen! Så må bare ting ordne seg rett og slett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Så godt å høre. Spurte nettopp om dette i en annen tråd, så ikke at du hadde lagt ut oppdatering her. Så flott med perm, og så utrolig bra med fine CT-bilder! Jeg krysser alt jeg har for at svulsten er godartet og at operasjonen er enden på historien. God jul til deg og dine! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 22. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2010 Så rart at man bare plutselig kan få en svulst i magen sånn. Jeg liker ikke at sånt kan skje. Håper dere får noen rolige juledager før operasjonen! Så må bare ting ordne seg rett og slett. Legene mener svulsten har vært der i maaaange måneder, kanskje år... Vi har jo sett at hun har hatt en liten mage, men trodd hun "bare var sånn". Og det var hun jo forsåvidt... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Oj! Håper dere klarer å kose dere i julehelgen og at operasjonen går knirkefritt. Lykke til! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Legene mener svulsten har vært der i maaaange måneder, kanskje år... Vi har jo sett at hun har hatt en liten mage, men trodd hun "bare var sånn". Og det var hun jo forsåvidt... Rare greier. Ja, så den har vært der lenge. Det var en stund noen trodde jeg hadde en liten svulst på hjernen, men jeg hadde visst ikke det likevel. Jaja. Krysser fingre for at det går bra med dere:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Der var du ja. Jeg har vært inne og kikket etter melding flere ganger idag. Så deilig at dere får komme hjem til jul. Godt at det ser lovende ut så langt. :-) Håper dere har en fin jul! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Så godt å høre! Fortsetter å krysse fingre for dere. Ønsker dere en riktig god jul! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sakkosekken Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Hei, godt å få feire jul hjemme med dem man er mest glad i - blir nok litt andre verdier enn gaver som står i fokus denne jula! Bra legene har funnet ut hva som må gjøres; dere er i de beste hender! Håper det viser seg at svulsten er godartet og at alt er over etter operasjonen tirsdag! Lykke til og ta godt vare på hverandre! Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Takk for oppdateringen - kos dere skikkelig i julen og kjempelykke til med operasjonen på tirsdag! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 22. desember 2010 Del Skrevet 22. desember 2010 Krysser fingre og tær for at alt går kjempefint! Ha ei riktig god jul - kos dere masse, masse! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Krysser alt som krysses kan både for julefeiring og operasjon! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Så bra at dere fikk juleperm! Takk for oppdateringen og god jul til dere alle! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Så fint! Lykke til med både julefeiring og operasjon! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alana Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ha en flott jul! Og så krysser jeg fingre for at alt går bra videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul og mange gode klemmer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Så bra! Lykke til og fin feiring! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Så bra! Ønsker dere en fin julefeiring, og lykke til med operasjonen etterpå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verinoca Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Er glad for at du oppdaterer. Selv om vi ikke kjenner personene her inne blir vi jo på en måte knyttet til hverandre. Så jeg tenker på dere innimellom. Ønsker dere en riktig god jul! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest - Ingoen - Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Så flott! Vil ønske dere en riktig så flott julefeiring, midt oppi alt dette styret! Klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.