Gå til innhold

Vi har fått juleperm :)

jubalong70

Anbefalte innlegg

Nå har vi kommet hjem fra sykehuset! Vi fikk perm helt til mandag. Da skal vi tilbake og så blir det operasjon på tirsdag.

Alt er rolig og stabilt, men vi må sørge for at hun ikke faller og ikke blir syk. Får håpe det går bra :)

Ellers vet vi ikke så mye mer. Svulsten virker å ligge slik til at det skal være mulig å operere den ut komplett, og det er vi selvsagt utrolig glade for.

Så langt virker det heller ikke som det er noen spredning. CT av lungene var helt fin :)

Så oppi alt som er usikkert, vanskelig og til tider trist, så er det mye positivt :)

Tusen takk til alle for gode tanker. Vi setter stor pris på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så rart at man bare plutselig kan få en svulst i magen sånn. Jeg liker ikke at sånt kan skje. Håper dere får noen rolige juledager før operasjonen! Så må bare ting ordne seg rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre. Spurte nettopp om dette i en annen tråd, så ikke at du hadde lagt ut oppdatering her. Så flott med perm, og så utrolig bra med fine CT-bilder! Jeg krysser alt jeg har for at svulsten er godartet og at operasjonen er enden på historien.

God jul til deg og dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at man bare plutselig kan få en svulst i magen sånn. Jeg liker ikke at sånt kan skje. Håper dere får noen rolige juledager før operasjonen! Så må bare ting ordne seg rett og slett.

Legene mener svulsten har vært der i maaaange måneder, kanskje år... Vi har jo sett at hun har hatt en liten mage, men trodd hun "bare var sånn". Og det var hun jo forsåvidt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legene mener svulsten har vært der i maaaange måneder, kanskje år... Vi har jo sett at hun har hatt en liten mage, men trodd hun "bare var sånn". Og det var hun jo forsåvidt... ;)

Rare greier. Ja, så den har vært der lenge. Det var en stund noen trodde jeg hadde en liten svulst på hjernen, men jeg hadde visst ikke det likevel. Jaja. Krysser fingre for at det går bra med dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der var du ja. Jeg har vært inne og kikket etter melding flere ganger idag.

Så deilig at dere får komme hjem til jul. Godt at det ser lovende ut så langt. :-)

Håper dere har en fin jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sakkosekken

Hei,

godt å få feire jul hjemme med dem man er mest glad i - blir nok litt andre verdier enn gaver som står i fokus denne jula!

Bra legene har funnet ut hva som må gjøres; dere er i de beste hender! Håper det viser seg at svulsten er godartet og at alt er over etter operasjonen tirsdag!

Lykke til og ta godt vare på hverandre!

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest verinoca

Er glad for at du oppdaterer. Selv om vi ikke kjenner personene her inne blir vi jo på en måte knyttet til hverandre. Så jeg tenker på dere innimellom. Ønsker dere en riktig god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...