Gjest Moderator Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul ønskes fra oss også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klinkekula Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul ønskes fra oss også. Takk. God Jul til Doktoronline! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liliaceae Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Så bra dere har perm og får være hjemme. Ønsker dere en fredelig jul og lykke til med operasjon. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Jeg føler med dere, og tenker på dere, i denne vanskelige tiden. Jeg håper operasjonen går bra, og håper dere får en fin jul sammen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Ønsker dere alle en riktig god jul. Håper operasjonen til uka går bra, og at jenta dieres er på bedringens vei snart! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Tenker det er godt for dere å komme hjem. Håper dere får en riktig god jul og klarer å kose dere i juledagene. Ikke så lett gjerne når tankene lett begynner å svirre. Men jeg håper inderlig det er en godartet svulst de har funnet. Og det at de ikke har funnet noen spredning er jo veldig bra. Ønsker dere lykke til med operasjonen og en god jul til hele familien. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Nå ble jeg lettet tross alt, ønsker dere alt godt for julen og operasjonen neste uke! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siameser Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 God jul til dere, og måtte det gå bra! Har hatt noen i familien innlagt på akkurat den avdelingen før, og fikk det aller beste inntrykket av de som jobber der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 23. desember 2010 Del Skrevet 23. desember 2010 Håper alt går bra! Ønsker dere alle en riktig god jul ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 23. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2010 God jul ønskes fra oss også. Wow, tusen takk Webmaster 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.