Gjest dårlig gjort, altså Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Lillemor har sin bio far et annet sted i landet. De har ikke sett hverandre på et og et halvt år men har kontakt via Facebook! Det kom tykk konvolutt fra bestemor. Inne i den lå det gave fra besteforeldre, en onkel og en voksen halvsøster. Ingenting fra sin bio far. Lillemor så litt betuttet ut, men så sa hun at faren har lovt henne en stor gave når han kommer en tur til sommer. Jeg vet jo at han ikke kommer til å komme, og jeg er så skuffet på hennes vegne. Er så utrolig dårlig gjort å ikke tenke på barnet sitt med en liten gave til jul. Og han har ikke så dårlig råd at han ikke har råd til å spandere et par hundrelapper på dattera si. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Dette forstår jeg at du reagerer på. Skjønner ikke at det kan gå an egentlig, men faren er kanskje ikke en stabil person i utgangspunktet, siden de ses så sjelden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Dårlig gjort av far, men bra at jenta klarer å trøste seg selv med at han har sagt hun skal få gave senere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.