Gå til innhold

ikke noe julegave i år

Gjest dårlig gjort, altså

Anbefalte innlegg

Gjest dårlig gjort, altså

Lillemor har sin bio far et annet sted i landet. De har ikke sett hverandre på et og et halvt år men har kontakt via Facebook! Det kom tykk konvolutt fra bestemor. Inne i den lå det gave fra besteforeldre, en onkel og en voksen halvsøster. Ingenting fra sin bio far. Lillemor så litt betuttet ut, men så sa hun at faren har lovt henne en stor gave når han kommer en tur til sommer. Jeg vet jo at han ikke kommer til å komme, og jeg er så skuffet på hennes vegne. Er så utrolig dårlig gjort å ikke tenke på barnet sitt med en liten gave til jul. Og han har ikke så dårlig råd at han ikke har råd til å spandere et par hundrelapper på dattera si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette forstår jeg at du reagerer på. Skjønner ikke at det kan gå an egentlig, men faren er kanskje ikke en stabil person i utgangspunktet, siden de ses så sjelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...