filiokus81 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg får fortsatt gave fra tante og onkel. Er 27 år. Men vi hadde en avtale i familien om at vi kun ga til tremenninger osv frem til de var konfirmert. Tremenninger! Hjelpe meg ) Jeg har nærmere hundre av dem, hehe. Jeg har også så mange søskenbarn (20 stk) at jeg bare gir til de nærmeste, med det mener jeg dem jeg har mye kontakt med. Det er ca 5 stk. Mine foreldre vet jeg gir til alle sine nevøer og nieser frem til de fyller 18, så de er på linje med det trådstarter skisserer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Tremenninger! Hjelpe meg ) Jeg har nærmere hundre av dem, hehe. Jeg har også så mange søskenbarn (20 stk) at jeg bare gir til de nærmeste, med det mener jeg dem jeg har mye kontakt med. Det er ca 5 stk. Mine foreldre vet jeg gir til alle sine nevøer og nieser frem til de fyller 18, så de er på linje med det trådstarter skisserer. Det var bare tremenninger på ene sida til faren min vi ga til da. De vi hadde mest kontakt med. Jeg har ingen søskenbarn, så det har ikke blitt mange sånne gaver ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.