jubalong70 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Så har vi kommet oss til sykehuset igjen. Denne gangen på barnekirurgisk avdeling. I morgen blir det operasjon, og vi er veldig spente. Nå venter vi på at anestesilegen og kirurgen skal komme og snakke med oss. Vi er spente på hva MR vi tok før vi reiste hjem viser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Lykke til! Jeg tenker på dere :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 *Sender varme tanker og en stor klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Lykke til. Håper alt går bra med dere alle, både små og store. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor berørt man kan bli av andre mennesker liv på nett. Våknet i dag morges og tenkte at i morgen skal datteren til jubalong opereres. Av alle ting som kan være greit å ha med seg på sykehus, så vil jeg bare minne om betydningen av å ha med seg stooore krus, slik at man kan drikke te og kaffe i det uendelige. Sånne små sykehuskopper duger ikke! Krysser fingrene for at alt skal gå bra i morgen:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor berørt man kan bli av andre mennesker liv på nett. Våknet i dag morges og tenkte at i morgen skal datteren til jubalong opereres. Av alle ting som kan være greit å ha med seg på sykehus, så vil jeg bare minne om betydningen av å ha med seg stooore krus, slik at man kan drikke te og kaffe i det uendelige. Sånne små sykehuskopper duger ikke! Krysser fingrene for at alt skal gå bra i morgen:-) ''Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor berørt man kan bli av andre mennesker liv på nett. Våknet i dag morges og tenkte at i morgen skal datteren til jubalong opereres.'' Kunne ikke vært mer enig. Jeg blir veldig følelsesmessig berørt av slike hendelser som dette. Jeg håper alt går bra, jubalong:-) Det er så flott at du oppdaterer her inne, slik at vi vet hvordan det går med dere:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor berørt man kan bli av andre mennesker liv på nett. Våknet i dag morges og tenkte at i morgen skal datteren til jubalong opereres. Av alle ting som kan være greit å ha med seg på sykehus, så vil jeg bare minne om betydningen av å ha med seg stooore krus, slik at man kan drikke te og kaffe i det uendelige. Sånne små sykehuskopper duger ikke! Krysser fingrene for at alt skal gå bra i morgen:-) Blir helt rørt jeg Men vet at jeg også blir veldig berørt og tenker mye på endel av dol'erne. Tenkte ikke på å ta med stor kopp, men det skal jeg jammen huske om vi må tilbake Veldig godt tips 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 ''Jeg slutter aldri å forundre meg over hvor berørt man kan bli av andre mennesker liv på nett. Våknet i dag morges og tenkte at i morgen skal datteren til jubalong opereres.'' Kunne ikke vært mer enig. Jeg blir veldig følelsesmessig berørt av slike hendelser som dette. Jeg håper alt går bra, jubalong:-) Det er så flott at du oppdaterer her inne, slik at vi vet hvordan det går med dere:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Lykke til! Tenker masse på dere selv om jeg ikke kjenner dere. Blir veldig berørt av særlig sånt som har med barn å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Blir helt rørt jeg Men vet at jeg også blir veldig berørt og tenker mye på endel av dol'erne. Tenkte ikke på å ta med stor kopp, men det skal jeg jammen huske om vi må tilbake Veldig godt tips Anbefaler denne: http://3.bp.blogspot.com/_i95rY7cDH-c/TFCAJ15F9zI/AAAAAAAAAIs/aZ9JYbCSkrY/s1600/Travel-Press.jpg Med presskannefunksjon. Jeg bruker den riktignok bare osm vanlig termokopp jeg da. Er på tilbud på Kitchen' og Jernia til 149,- nå¨. Tar 4 dl, holder drikken varm leeeenge og har en praktisk drikketut. Ville ikke puttet den i veska dog, tuten kan nok åpne seg om den slenger rundt i veska. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Blir helt rørt jeg Men vet at jeg også blir veldig berørt og tenker mye på endel av dol'erne. Tenkte ikke på å ta med stor kopp, men det skal jeg jammen huske om vi må tilbake Veldig godt tips Min andre sykehusvettregel går ut på at man bør gå seg en rask tur ut hver dag. Da varer man mye lengre hvis ting blir slitsomt. En slik tur ut for hver av dere voksne kan jo resultere i innkjøp i en yndlingskopp (eller nå kan jo ikke jeg geografien rundt St. Olavs da, så kanskje er ikke det mulig.) Jeg merker at jeg har ganske mange slike sykehusvettregler på lur; kanskje ikke så rart siden jeg har tilbragt nærmere ett år til sammen som pårørende på sykehus...*s* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Lykke til! Varme tanker fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har tenkt mye på dere i jula. Stod i vinduet hos mine svigerforeldre og kikka ned på sykehuset der dere skal være og tenkte at dere kom til å tilbringe mye tid der i jula. Jeg krysser alt jeg har av fingre for dere i dag og i morra og håper dere har det så ok som det går an å ha det. Varm klem fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Vi er mange som tenker på dere. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizzenja Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Tenker på dere, og ønsker dere all Lykke. La gjerne en av klemmene du gir barnet ditt være fra DOLfamilien, (i dine tanker). Ta vare på hverandre, og Lykke til. Klem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg vil bare si som vi gjør på det andre forumet jeg er på, hope for the best and prepare for the worse. Sender over mange klemmer til dere i dag også og masse gode helbredende vibber. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Kjære Jubalong70! Jeg har ingen gullkorn å komme med, ønsker bare å si at jeg tenker på dere og håper det beste. Har sjøl tilbragt 2 uker på sjukehus med et av mine barn - det viste seg at det ikke var ikke kreft og det gikk bra - men kjenner på uvissheten og håpløsheten du kanskje føler nå... Det er en fattig trøst, men jenta di er i de beste hender, både fra sjukehuset og ikke minst dere foreldre. Sender varme tanker til dere, samt noen "knuskoser" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Lykke til i morgen. Håper alt går bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ønsker masse lykke til. Da vi var en hel jul på sykehus en gang fikk vi tilbud om å være sammen hele familien i nyttårshelgen. Vi lå 5 stykker på et rom. Kanskje har de et slikt tilbud ved St. Olavs om dette skulle bli nødvendig? De har jo et flott pasienthotel også der. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Masse lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.