Gå til innhold

Vel innstallert på St. Olavs

jubalong70

Anbefalte innlegg

Anbefaler denne:

http://3.bp.blogspot.com/_i95rY7cDH-c/TFCAJ15F9zI/AAAAAAAAAIs/aZ9JYbCSkrY/s1600/Travel-Press.jpg

Med presskannefunksjon. Jeg bruker den riktignok bare osm vanlig termokopp jeg da. Er på tilbud på Kitchen' og Jernia til 149,- nå¨. Tar 4 dl, holder drikken varm leeeenge og har en praktisk drikketut. Ville ikke puttet den i veska dog, tuten kan nok åpne seg om den slenger rundt i veska.

De er fine, men de er ikke helt tette.

Jeg har lenge vært på jakt etter den ultimate termokoppen, og har kommet fram til at Lifeventure mug er foreløpig best.

http://www.lifeventure.co.uk/htm/cookware/thermal-mug.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

5

• jubalong70

3

• cathlin

3

• pekkaline

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg må si som mange andre her - man blir veldig berørt og engasjert i folk man ikke kjenner!! Vit at det er utrolig mange som tenker på dere!

Masse lykke til i morgen! Håper dere får raskt svar på alle prøver...

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er fine, men de er ikke helt tette.

Jeg har lenge vært på jakt etter den ultimate termokoppen, og har kommet fram til at Lifeventure mug er foreløpig best.

http://www.lifeventure.co.uk/htm/cookware/thermal-mug.html

Jeg har tre slike også. :o) Ulempen med dem er at man må skru av lokket hver gang man skal drikke en sup. Mye mer praktisk med kopp med drikketut, om man bare skal sitte hjemme eller være på jobben i alle fall, skal man ha den med i sekken må man ha noe med tettere lokk enn Bodum-koppen ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sender mange varme tanker nordover og håper at operasjonen i morgen går som den skal. Videre håper jeg at MR-bildene gir dere grunn til optimisme.

Alt godt ønsker jeg for dere,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Jubalong,

Hvordan går det med deg, og dine?

Tenker på dere, og håper alt går etter planen.

Som de andre sier - ta dere en tur ut (enten alene eller sammen (hvis hun sover en stund)), og få litt frisk luft. Snakk med sykepleiere og andre. De har mange gode tips om hva man skal si både til pasienten, og til søskene.

Selv om det akkurat har vært jul er en presang til pasienten en god idé - et nytt dataspill, eller en bok, eller noe som får tankene over på noe avslappende og vekk fra sykehuset.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest verinoca

Er det barnet ditt? Hm....kan jeg spørre hva som skal skje? Mener å huske at vi står i ganske lik situasjon.

Masse lykke til!!

Jeg vil ikke svare for henne, men om du leter litt i de siste dagers tråder på Åpent finner du det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er for kondens. Så koppen ikke skal svette.

Ah - lurte litt på det rommet ja. Skal man oppbevare noe (en tepose, sukkerbiter eller suketter f.eks.) så vil det jo bare bli fuktig. Takk for oppklaring. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...