cathlin Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Anbefaler denne: http://3.bp.blogspot.com/_i95rY7cDH-c/TFCAJ15F9zI/AAAAAAAAAIs/aZ9JYbCSkrY/s1600/Travel-Press.jpg Med presskannefunksjon. Jeg bruker den riktignok bare osm vanlig termokopp jeg da. Er på tilbud på Kitchen' og Jernia til 149,- nå¨. Tar 4 dl, holder drikken varm leeeenge og har en praktisk drikketut. Ville ikke puttet den i veska dog, tuten kan nok åpne seg om den slenger rundt i veska. De er fine, men de er ikke helt tette. Jeg har lenge vært på jakt etter den ultimate termokoppen, og har kommet fram til at Lifeventure mug er foreløpig best. http://www.lifeventure.co.uk/htm/cookware/thermal-mug.html 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Lykke til i morgen. XXXX 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg må si som mange andre her - man blir veldig berørt og engasjert i folk man ikke kjenner!! Vit at det er utrolig mange som tenker på dere! Masse lykke til i morgen! Håper dere får raskt svar på alle prøver... *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Kommer til å tenke på dere i morgen! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er det barnet ditt? Hm....kan jeg spørre hva som skal skje? Mener å huske at vi står i ganske lik situasjon. Masse lykke til!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 De er fine, men de er ikke helt tette. Jeg har lenge vært på jakt etter den ultimate termokoppen, og har kommet fram til at Lifeventure mug er foreløpig best. http://www.lifeventure.co.uk/htm/cookware/thermal-mug.html Jeg har tre slike også. ) Ulempen med dem er at man må skru av lokket hver gang man skal drikke en sup. Mye mer praktisk med kopp med drikketut, om man bare skal sitte hjemme eller være på jobben i alle fall, skal man ha den med i sekken må man ha noe med tettere lokk enn Bodum-koppen ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bustebeisa Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Krysser fingre og sender dere alle gode tanker jeg har. :-) Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 De er fine, men de er ikke helt tette. Jeg har lenge vært på jakt etter den ultimate termokoppen, og har kommet fram til at Lifeventure mug er foreløpig best. http://www.lifeventure.co.uk/htm/cookware/thermal-mug.html Kan du forresten fortelle meg hva det lille rommet i lokket på Lifeventure-koppen er til!? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Har tenkt på dere og vil nok også tenke på dere fremover. Lykke til! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Masse masse lykke til med alt! *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shira :o) Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 *klem* Dere er i tankene mine! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest en doler Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Dere er i tanker og bønner. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg sender mange varme tanker nordover og håper at operasjonen i morgen går som den skal. Videre håper jeg at MR-bildene gir dere grunn til optimisme. Alt godt ønsker jeg for dere, 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hei Jubalong, Hvordan går det med deg, og dine? Tenker på dere, og håper alt går etter planen. Som de andre sier - ta dere en tur ut (enten alene eller sammen (hvis hun sover en stund)), og få litt frisk luft. Snakk med sykepleiere og andre. De har mange gode tips om hva man skal si både til pasienten, og til søskene. Selv om det akkurat har vært jul er en presang til pasienten en god idé - et nytt dataspill, eller en bok, eller noe som får tankene over på noe avslappende og vekk fra sykehuset. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verinoca Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Tenker på dere...! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest verinoca Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Er det barnet ditt? Hm....kan jeg spørre hva som skal skje? Mener å huske at vi står i ganske lik situasjon. Masse lykke til!! Jeg vil ikke svare for henne, men om du leter litt i de siste dagers tråder på Åpent finner du det. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Kan du forresten fortelle meg hva det lille rommet i lokket på Lifeventure-koppen er til!? Det er for kondens. Så koppen ikke skal svette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det er for kondens. Så koppen ikke skal svette. Ah - lurte litt på det rommet ja. Skal man oppbevare noe (en tepose, sukkerbiter eller suketter f.eks.) så vil det jo bare bli fuktig. Takk for oppklaring. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Varme tanker til dere alle. Mange klemmer 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Har tenkt masse på dere jubalong!! Krysser alt jeg har for at dere skal få gode nyheter *varm klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.