Gjest Klinkekula Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 ''- Folk som føler skyldfølelse fordi de spiser er latterlige '' http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10020582 Hun er ikke den skarpeste kniven i skuffen nei. Hun er det styggeste menneske jeg har sett. Det fortjener hun å høre når hun kaller de som får skyldfølelse av å spise for latterlige. 0 Siter
rose23 Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Hun virket ganske selvmotsigende. Sier det er et helvete å være så stor, at hun sliter med store smerter og diabetes, og så vil hun bli enda større. En dame som har laget sin egen forskrudde virkelighet... 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Min første tanke var at hun ikke tror hun vil klare å gå ned i vekt, så derfor velger hun å prøve å bli så stor som mulig for å prøve å få respekt på den måten. Jeg nekter å tro at hun trives med å veie 200 kg (eller hvor mye det nå var). 0 Siter
Gjest åttetall Skrevet 27. desember 2010 Skrevet 27. desember 2010 Min første tanke var at hun ikke tror hun vil klare å gå ned i vekt, så derfor velger hun å prøve å bli så stor som mulig for å prøve å få respekt på den måten. Jeg nekter å tro at hun trives med å veie 200 kg (eller hvor mye det nå var). Det var også min reaksjon. 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Dette er jo bare en tragedie, og har ikke noe med vanlig overvektsproblematikk å gjøre i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.