Gå til innhold

stooor fremgang

Gjest FruH

Anbefalte innlegg

Jeg soler meg i glansen fra et positivt ord fra frøkna på 13. Til nå er jeg kun vært dum og teit, og kan ingenting. Men fra i dag har jeg hatt 100 % fremgang på kunnskapsskalaen. Snuppa på 13 kommer med en neglelakkflaske, svart farge selvfølgelig, og spør om jeg kan hjelpe med å legge på. Svært sjelden jeg får lov til det, så jeg skrider til verket med stor konsentrasjon. Etter at jeg er ferdig ser frøkna på resultatet med et kritisk blikk og sier: Jaja, du kan iallefall en ting! Rart jeg er stolt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AneM1365380603

Jeg har pleid å si at det er jobben min å være teit, og hun har faktisk forstått hva jeg har ment ;)

Nå er min tenåring også blitt ganske så hyggelig :o) Vi trives veldig godt i hverandres selskap, og hun er så åpen og hyggelig :) Det hender hun tar ett steg tilbake, men det tåler jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:))

Det er heldigvis ikke ofte min trettenåring sier jeg er teit (tror hun kun har sagt det i humoristisk sammenheng ;-)), men da svarer jeg at jeg er stolt av å være en "teit mamma" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...