Gjest FruH Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg soler meg i glansen fra et positivt ord fra frøkna på 13. Til nå er jeg kun vært dum og teit, og kan ingenting. Men fra i dag har jeg hatt 100 % fremgang på kunnskapsskalaen. Snuppa på 13 kommer med en neglelakkflaske, svart farge selvfølgelig, og spør om jeg kan hjelpe med å legge på. Svært sjelden jeg får lov til det, så jeg skrider til verket med stor konsentrasjon. Etter at jeg er ferdig ser frøkna på resultatet med et kritisk blikk og sier: Jaja, du kan iallefall en ting! Rart jeg er stolt eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Oi! Det var imponerende! :-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winda Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Personlig har jeg aldri tolerert slike uttalelser fra mine ungdommer. De får værsegod å lære seg folkeskikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg har pleid å si at det er jobben min å være teit, og hun har faktisk forstått hva jeg har ment Nå er min tenåring også blitt ganske så hyggelig ) Vi trives veldig godt i hverandres selskap, og hun er så åpen og hyggelig Det hender hun tar ett steg tilbake, men det tåler jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Alle monner drar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Haha:)) Det er heldigvis ikke ofte min trettenåring sier jeg er teit (tror hun kun har sagt det i humoristisk sammenheng ;-)), men da svarer jeg at jeg er stolt av å være en "teit mamma" 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.