jubalong70 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Kl. 8.30 i dag ble mellomstemor trillet ned på operasjon - superdopet på Dormicum. He, he - jeg lo godt av henne innimellom. Det var blomster på "tapetet" (hvite sykehusvegger), og disse blomstene kom i mot henne - ha, ha lo hun. Hun syntes også det var kjempemorsomt med hendene sine, for de hadde 10 fingre på hver 3 timer tok operasjonen. Da fikk vi gå ned til recovery. Hun våknet til da vi kom, og ville gjerne hjem Hun har duppet av til og fra i hele dag. Kirurgene var innom. De har fått fjernet hele svulsten komplett. Den så fin ut, og de mener det er gode sjanser for at den er godartet!!! De understreker likevel at de ikke kan si noe sikkert før svar fra histologien foreligger. Dette tar nok bortimot 14 dager. Svulsten gikk ut fra venstre eggstokk, og denne måtte fjernes. Nå skal vi bare se til at jenta kommer seg best mulig. Hun får godt med smertelindring, og har bl.a. epidural som blir toppet med Paracet i.v. samt morfin som bolus ved behov. Vi setter utrolig stor pris på alle gode tanker, kryssede fingre og bønner. Skal holde dere oppdatert 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 *Krysser alt jeg har for at legene har rett i at svulsten er godartet* Kjempefint at det har gått så bra så langt! *store klemmer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Så godt at det har gått så bra! Krysser fingre for at det er godartet :-) Men uansett flott at de fikk tatt det hele. Masse gode ønsker herfra... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Herlig lesning:))) Som jeg har tenkt på dere idag! Fortalte det til og med til eldstejenta på tretten Dette lover godt, så nå er det bare å krysse fingrene videre *klem* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Godt å høre fra deg, og godt å høre at operasjonen gikk bra. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pastell Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Så godt at operasjonen gikk bra. Nå krysser vi fingrene for at det er godartet og dere slipper flere bekymringer. Har tenkt på dere i dag, og det er flott at du oppdaterer oss. Lykke til videre. Dette skal nok gå bra. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 So far so good! ) Lykke til videre - Krysser fingrene for at svulsten var godartet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colette Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Så godt og høre at alt gikk bra:-) Som de andre her så krysser jeg fingrene for at svulsten er godartet! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Godt å høre ting har gått bra så langt. Takk for oppdatering og lykke til videre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det var gode nyheter:) Da krysser vi fingrene og håper at svulsten var av det godartede slaget. Så bra at de har fått ut alt sammen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibben Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dette var virkelig veldig godt å lese...ja jeg opplevde at det ligger mye optimisme mellom linjene. Jeg sender dere mange tanker og de beste ønsker for ukene som ligger foran dere. Alt godt fra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tzatziki1365380058 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Så deilig at alt har gått bra! Krysser fingre og tær for at svulsten er godartet!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dette ble jeg glad over å lese :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Krysser alt jeg har for at svulsten er godartet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annlovinda Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Så flott at operasjonen gikk bra Da ønsker vi og krysser fingeren for at legen har riktig og at svulsten er godartet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletiden Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Å, så godt å lese. Har tenkt på dere. Ønsker dere et riktig godt nytt år :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Takk for oppdatering, håper virkelig svulsten er godartet!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Krysser fingrene for at den er godartet!! Y Lykke til med alt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elis31 Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Kjenner lignende tilfelle med svulst i eggstokken på barn. Tenkte at jeg håpet det var noe sånt ufarlig - når du skrev her Synes dette høres veldig positivt ut 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cathlin Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Godt å høre! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.