Gå til innhold

Operasjonen vel overstått :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kl. 8.30 i dag ble mellomstemor trillet ned på operasjon - superdopet på Dormicum. He, he - jeg lo godt av henne innimellom. Det var blomster på "tapetet" (hvite sykehusvegger), og disse blomstene kom i mot henne - ha, ha lo hun. Hun syntes også det var kjempemorsomt med hendene sine, for de hadde 10 fingre på hver ;)

3 timer tok operasjonen. Da fikk vi gå ned til recovery. Hun våknet til da vi kom, og ville gjerne hjem :)

Hun har duppet av til og fra i hele dag.

Kirurgene var innom. De har fått fjernet hele svulsten komplett. Den så fin ut, og de mener det er gode sjanser for at den er godartet!!! De understreker likevel at de ikke kan si noe sikkert før svar fra histologien foreligger. Dette tar nok bortimot 14 dager.

Svulsten gikk ut fra venstre eggstokk, og denne måtte fjernes.

Nå skal vi bare se til at jenta kommer seg best mulig. Hun får godt med smertelindring, og har bl.a. epidural som blir toppet med Paracet i.v. samt morfin som bolus ved behov.

Vi setter utrolig stor pris på alle gode tanker, kryssede fingre og bønner.

Skal holde dere oppdatert :)

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

5

• filiokus81

2

• Lillemus

1

• PieLill

1

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

*Krysser alt jeg har for at legene har rett i at svulsten er godartet*

Kjempefint at det har gått så bra så langt! *store klemmer*

Skrevet

Så godt at det har gått så bra!

Krysser fingre for at det er godartet :-) Men uansett flott at de fikk tatt det hele.

Masse gode ønsker herfra...

Skrevet

Herlig lesning:)))

Som jeg har tenkt på dere idag! Fortalte det til og med til eldstejenta på tretten ;)

Dette lover godt, så nå er det bare å krysse fingrene videre :)

*klem*

Skrevet

Godt å høre fra deg, og godt å høre at operasjonen gikk bra. :-)

Skrevet

Så godt at operasjonen gikk bra. Nå krysser vi fingrene for at det er godartet og dere slipper flere bekymringer.

Har tenkt på dere i dag, og det er flott at du oppdaterer oss.

Lykke til videre. Dette skal nok gå bra.

Annonse

Skrevet

So far so good! :o)

Lykke til videre - Krysser fingrene for at svulsten var godartet!

Skrevet

Så godt og høre at alt gikk bra:-) Som de andre her så krysser jeg fingrene for at svulsten er godartet!

Skrevet

Godt å høre ting har gått bra så langt. Takk for oppdatering og lykke til videre.

Skrevet

Det var gode nyheter:) Da krysser vi fingrene og håper at svulsten var av det godartede slaget. Så bra at de har fått ut alt sammen.

Skrevet

Dette var virkelig veldig godt å lese...ja jeg opplevde at det ligger mye optimisme mellom linjene.

Jeg sender dere mange tanker og de beste ønsker for ukene som ligger foran dere.

Alt godt fra

tzatziki1365380058
Skrevet

Så deilig at alt har gått bra!

Krysser fingre og tær for at svulsten er godartet!!

Annonse

Gjest annlovinda
Skrevet

Så flott at operasjonen gikk bra :)

Da ønsker vi og krysser fingeren for at legen har riktig og at svulsten er godartet.

Gjest Nickløsheletiden
Skrevet

Å, så godt å lese. Har tenkt på dere.

Ønsker dere et riktig godt nytt år :-)

Skrevet

Takk for oppdatering, håper virkelig svulsten er godartet!!

Skrevet

Krysser fingrene for at den er godartet!! Y

Lykke til med alt!

Skrevet

Kjenner lignende tilfelle med svulst i eggstokken på barn. Tenkte at jeg håpet det var noe sånt ufarlig - når du skrev her :) Synes dette høres veldig positivt ut :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...