Gå til innhold

Operasjonen vel overstått :)

jubalong70

Anbefalte innlegg

Kl. 8.30 i dag ble mellomstemor trillet ned på operasjon - superdopet på Dormicum. He, he - jeg lo godt av henne innimellom. Det var blomster på "tapetet" (hvite sykehusvegger), og disse blomstene kom i mot henne - ha, ha lo hun. Hun syntes også det var kjempemorsomt med hendene sine, for de hadde 10 fingre på hver ;)

3 timer tok operasjonen. Da fikk vi gå ned til recovery. Hun våknet til da vi kom, og ville gjerne hjem :)

Hun har duppet av til og fra i hele dag.

Kirurgene var innom. De har fått fjernet hele svulsten komplett. Den så fin ut, og de mener det er gode sjanser for at den er godartet!!! De understreker likevel at de ikke kan si noe sikkert før svar fra histologien foreligger. Dette tar nok bortimot 14 dager.

Svulsten gikk ut fra venstre eggstokk, og denne måtte fjernes.

Nå skal vi bare se til at jenta kommer seg best mulig. Hun får godt med smertelindring, og har bl.a. epidural som blir toppet med Paracet i.v. samt morfin som bolus ved behov.

Vi setter utrolig stor pris på alle gode tanker, kryssede fingre og bønner.

Skal holde dere oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

5

• filiokus81

2

• morsan

1

• mariaflyfly

1

Mest aktive i denne tråden

Så godt at det har gått så bra!

Krysser fingre for at det er godartet :-) Men uansett flott at de fikk tatt det hele.

Masse gode ønsker herfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig lesning:)))

Som jeg har tenkt på dere idag! Fortalte det til og med til eldstejenta på tretten ;)

Dette lover godt, så nå er det bare å krysse fingrene videre :)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at operasjonen gikk bra. Nå krysser vi fingrene for at det er godartet og dere slipper flere bekymringer.

Har tenkt på dere i dag, og det er flott at du oppdaterer oss.

Lykke til videre. Dette skal nok gå bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var virkelig veldig godt å lese...ja jeg opplevde at det ligger mye optimisme mellom linjene.

Jeg sender dere mange tanker og de beste ønsker for ukene som ligger foran dere.

Alt godt fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner lignende tilfelle med svulst i eggstokken på barn. Tenkte at jeg håpet det var noe sånt ufarlig - når du skrev her :) Synes dette høres veldig positivt ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...