ariadne Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dette var gode nyheter!! Lykke til videre! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Dette hørtes positivt ut. Lenge å vente i 14 dager på svar, men tipper den er godartet jeg! Godt at operasjonen gikk fint og at hele svulsten er fjernet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Det var veldig gode nyheter. Håper det fortsetter slik! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Åh, dette var gode nyheter, jeg har tenkt sånn på dere i dag. Nå blei jeg glad. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Så godt at operasjonen gikk bra! Barn kommer seg forresten nokså fort etter slikt, heldigvis. Satser på at alt går bra i fortsettelsen også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parasoll Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Godt å høre, håper histologien også er bra! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
org Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Flotte, flotte nyheter! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alana Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Synes dette var veldig gode nyheter! Har tenkt masse på dere! Krysser selvsagt fortsatt fingre for gode resultater, men dette kommer til å gå bra :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Så bra! Krysser fingrene for dere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Godt med gode nyheter, og ikke minst optimismen som lyser fra ordene dine Håper det går bra videre også! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Veldig godt å høre! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisabeth Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Så godt å høre! Fortsetter med kryssende fingre og varme tanker, vh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Ungdommen nå til dags - neddopet mens de fremdeles er på barneskolen! ;-) :glis: Jeg ble veldig glad over å høre at operasjonen gikk godt! Gjorde meg lykkelig, Jubalong! Ønsk henne god bedring fra alle (hvis hun vet om oss), og kjøp henne noe hun ønsker seg! Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg oppdaga ikke denne tråden før nå, men er så glad for å lese at det ser positivt ut! For det det er verdt skal du vite at jeg tenker på dere, LYKKE, LYKKE til :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er det lurt ? Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Er det virkelig fornuftig å legge ut så mye av privat karakter her inne? Vi får jo stadig høre det av webmaster at vi ikke skal nevne navn eller lign. som kan forklare hvem doleren er selvom denne personen selv har fortalt det til oss. Og det blir jo veldig gjennomsiktig den infoen du legger ut her inne. Hva synes webmaster om denne problematikken? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Er det virkelig fornuftig å legge ut så mye av privat karakter her inne? Vi får jo stadig høre det av webmaster at vi ikke skal nevne navn eller lign. som kan forklare hvem doleren er selvom denne personen selv har fortalt det til oss. Og det blir jo veldig gjennomsiktig den infoen du legger ut her inne. Hva synes webmaster om denne problematikken? Dette kan vel jubalong vurdere selv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Er det virkelig fornuftig å legge ut så mye av privat karakter her inne? Vi får jo stadig høre det av webmaster at vi ikke skal nevne navn eller lign. som kan forklare hvem doleren er selvom denne personen selv har fortalt det til oss. Og det blir jo veldig gjennomsiktig den infoen du legger ut her inne. Hva synes webmaster om denne problematikken? Jeg synes at voksne kan ta ansvar selv for det de skriver, men at de bør la barna være anonyme. Det er ikke alltid nødvendig å oppgi så mange detaljer for å få fortalt en sak. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er det lurt? Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Dette kan vel jubalong vurdere selv? Men hvorfor får vi her inne kjeft fra webmaster i ettertid, når vi forteller det samme som en trådstarter har skrevet? Da blir det snakk om at man outer noen som allerede har utgitt seg selv på forhånd. Og jeg synes at dette er veldig privat på dol. Det er jo lett for omgivelsene som de befinner seg i å vite hvem de er. Jeg synes at slike ting burde være i egen blogg hvis man først skal være så personlig. Dolere her inne er jo også veldig oppsatt på at man skal være anonyme når noen har gjenfortalt private opplysninger. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er det lurt? Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg synes at voksne kan ta ansvar selv for det de skriver, men at de bør la barna være anonyme. Det er ikke alltid nødvendig å oppgi så mange detaljer for å få fortalt en sak. Finner man ut hvem foreldrene er så er vel egentlig ikke barna anonyme lenger heller. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Finner man ut hvem foreldrene er så er vel egentlig ikke barna anonyme lenger heller. Nei, det har du rett i. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.