Gå til innhold

Operasjonen vel overstått :)

jubalong70

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

5

• filiokus81

2

• morsan

1

• mariaflyfly

1

Mest aktive i denne tråden

Men hvorfor får vi her inne kjeft fra webmaster i ettertid, når vi forteller det samme som en trådstarter har skrevet? Da blir det snakk om at man outer noen som allerede har utgitt seg selv på forhånd.

Og jeg synes at dette er veldig privat på dol. Det er jo lett for omgivelsene som de befinner seg i å vite hvem de er.

Jeg synes at slike ting burde være i egen blogg hvis man først skal være så personlig.

Dolere her inne er jo også veldig oppsatt på at man skal være anonyme når noen har gjenfortalt private opplysninger.

Det er vesentlig forskjell på å fortelle og å gjenfortelle. Når du personlig forteller har du kontroll på informasjonen som utveksles. Når det gjenfortelles mister du den kontrollen. Klart det ikke er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vesentlig forskjell på å fortelle og å gjenfortelle. Når du personlig forteller har du kontroll på informasjonen som utveksles. Når det gjenfortelles mister du den kontrollen. Klart det ikke er greit.

Viktig poeng. Og så kommer det jo an på om det man forteller kan misbrukes/er skadelig på noen måte, eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så utrolig godt å høre at operasjonen har gått bra!! Da må vi bare fortsette å krysse alt vi har for at svulsten var godartet!!! :-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Shira :o)

Bra det er overstått! Og foreløpige positive tilbakemeldinger.

Det blir lettere for henne sånn smertemessig hver dag, og kroppslig. Skikkelig satt epidural er gull verdt! Så jeg håper at hun er godt smertelindret og at dagene nå går greitt.

Det blir nok tøft å vente på svaret, selv om du er som du er Jubalong, helt fantastisk! For det er du, uten tvil, så lenge har jeg vært på Dol at jeg kan påstå med god sikkerhet. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moderator

Men hvorfor får vi her inne kjeft fra webmaster i ettertid, når vi forteller det samme som en trådstarter har skrevet? Da blir det snakk om at man outer noen som allerede har utgitt seg selv på forhånd.

Og jeg synes at dette er veldig privat på dol. Det er jo lett for omgivelsene som de befinner seg i å vite hvem de er.

Jeg synes at slike ting burde være i egen blogg hvis man først skal være så personlig.

Dolere her inne er jo også veldig oppsatt på at man skal være anonyme når noen har gjenfortalt private opplysninger.

''Men hvorfor får vi her inne kjeft fra webmaster i ettertid, når vi forteller det samme som en trådstarter har skrevet? Da blir det snakk om at man outer noen som allerede har utgitt seg selv på forhånd.

''

Det vi forsøkte å forklare deg for noen måneder siden, er at det er helt unødvendig å oppgi navnet til en annen dolers barn, selv om hun selv for flere år siden hadde skrevet navnet her på dol. Dette pleier å være enkelt for de fleste å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Er det virkelig fornuftig å legge ut så mye av privat karakter her inne?

Vi får jo stadig høre det av webmaster at vi ikke skal nevne navn eller lign. som kan forklare hvem doleren er selvom denne personen selv har fortalt det til oss.

Og det blir jo veldig gjennomsiktig den infoen du legger ut her inne.

Hva synes webmaster om denne problematikken?

Redaksjonen anser trådstarter til å være fullt ut kompetent til å vurdere dette selv.

Derimot finner vi det kanskje litt unødvendig av deg å forsøke å dra i gang en negativ diskusjon i en tråd som dette. Foreslår at dersom du ønsker å diskutere dette videre, så kan du gjør det i en annen sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lett åpent

Om noen skulle finne ut hvem dette er så er det ikke noe spesilet sensitivt. Det handler om noe i kroppen som en ikke kan styre selv. Det handler ikke noe om mennesket som person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender dere mange varme tanker! Det må være en ganske surrealistisk situasjon å befinne seg i. For en 'flaks' at mellomstemor ble slått i magen under lek, slik at dette ble oppdaget. Krysser fingrene for at histologien viser at svulten er godartet.

Ta godt vare på hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Enannenmamma33

Redaksjonen anser trådstarter til å være fullt ut kompetent til å vurdere dette selv.

Derimot finner vi det kanskje litt unødvendig av deg å forsøke å dra i gang en negativ diskusjon i en tråd som dette. Foreslår at dersom du ønsker å diskutere dette videre, så kan du gjør det i en annen sammenheng.

Hadde det vært en ide å slette de innleggene som ikke har noe med hovedinnlegget å gjøre? (de som handler om hvorvidt hovedinnlegget var fornuftig å legge ut?) Jeg synes innleggene var nokså malpasserte i denne tråden.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...