Gå til innhold

Der gikk voksentida i dass i kveld også....

Gjest oppgitt i kveld.

Anbefalte innlegg

Gjest oppgitt i kveld.

Det kan hende at han vil bli mye mer motivert for å lytte til kroppens signaler om han selv må gjøre absolutt alt arbeidet uhell medfører.

Ta av seg de skitne klærne. Skylde ekle truser. Få tingene til vask i vaskemaskinen. Henge til tørk. Legge sammen det rene tøyet og få det i skapet.

Om du vil undersøke om det er noe fysisk galt er fastlegen den riktige adressen, ikke helsesøster.

mvh

Ja, jeg har vært litt snill på dette området da han er husredd og ikke tørr gå ned aleine for å finne nye klær, men nå skal han få ordne opp selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har vært litt snill på dette området da han er husredd og ikke tørr gå ned aleine for å finne nye klær, men nå skal han få ordne opp selv.

Stålsett deg med at redd kan være en like tynn unnskyldning som sliten, får ikke til, kvalm, sint eller hva det måtte være. Bare så bekvemt å bli vartet opp i stedet.

Dessuten, er han redd for å gå å finne nye klær, bør han sørge for at han ikke trenger å gjøre det.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du har fått mange fine svar.

Og veldig befriende å se at folk avholdt seg fra bare å påpeke at det var deg det var noe galt med fordi du ønsket tid også uten barn ;).

Og barn trenger barnetid. Tid uten voksen innblanding...

;-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oppgitt i kveld.

Stålsett deg med at redd kan være en like tynn unnskyldning som sliten, får ikke til, kvalm, sint eller hva det måtte være. Bare så bekvemt å bli vartet opp i stedet.

Dessuten, er han redd for å gå å finne nye klær, bør han sørge for at han ikke trenger å gjøre det.

mvh

Jepp, dette har gitt meg ny inspirasjon. Senere i kveld, når vi forhåpentligvis får litt voksentid, skal jeg la pappaen få lese alle svarene jeg har fått her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AtHomeMom

Synes du har fått mange fine svar.

Og veldig befriende å se at folk avholdt seg fra bare å påpeke at det var deg det var noe galt med fordi du ønsket tid også uten barn ;).

Det er da vel ikke noe galt i å ønske seg voksentid uten barn? Tvert imot ser jeg det som veldig viktig at man får nettopp denne voksentiden for å pleie kjærlighetsforholdet slik at man kan forbli en god mor/far...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da vel ikke noe galt i å ønske seg voksentid uten barn? Tvert imot ser jeg det som veldig viktig at man får nettopp denne voksentiden for å pleie kjærlighetsforholdet slik at man kan forbli en god mor/far...

Nettopp, men i tidligere tråder dette har dette vært fremstilt som en dødssynd nærmest.

Husker en tråd for et par uker siden fra en mor med mine-og-dine-barn (og en del andre "issues")...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vedr. at han bæsjer og tisser på seg: Dette kjenner jeg igjen fra min egen sønn. Han fikk hjelp av barnelege. Tarmen var "tett". Dette resulterte i lekkasjer. Nå etter behandling er alt mye bedre. Han har det mye bedre nå når tarmfunksjonen fungerer som den skal og uhellene er blitt borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...