Gå til innhold

Se Ole Ivars er ikke bare harry!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg elsker klassisk musikk, men av og til er det godt med Ole Ivars for å utligne litt, hvis du skjønner. :)

NEi jeg vet ikke helt om jeg skjønner det altså .. mye annet enn ole ivars å velge i liksom :) Neida du skal selvfølgelig få høre på hva du vil .. personlig ble jeg bittelitt kvalm..

Annonse

...byr meg i mot- bare å åpne linken.

Om slik musikk "ramler" på meg via radio eller en fest så er det OK, men jeg oppsøker ikke denne musikken aktivt selv

Jeg lider av sånn musikk både på fest og på radio. Uansett hvor den dukker opp er den fæl, og jeg greier ikke mobilisere velvilje til å høre på det.

Jeg lider av sånn musikk både på fest og på radio. Uansett hvor den dukker opp er den fæl, og jeg greier ikke mobilisere velvilje til å høre på det.

''Jeg lider av sånn musikk både på fest og på radio. Uansett hvor den dukker opp er den fæl, og jeg greier ikke mobilisere velvilje til å høre på det''

Da er vi to. Heldigvis er det ingen i min omgangskrets som hører på dritet, så den eneste gangen jeg blir utsatt for faenskapet er hvis det kommer på tv eller radio.

Jeg blir kvalm og uvel av å høre på det.

Gjest sjøstjerna

En og annen gang i min ungdom så var jeg på endel bygdefester. Endel av musikken liknet vel ole ivars???

Har også danset swing aktivt, og da kunne man også bli "utsatt" for noen låter som man ellers aldri ville satt på anlegget hjemme.

Når jeg besøker min tante og hennes mann, så er slik musikk relativt ofte på. Han traller så høylydt med. Jeg er høflig nok til å ikke kommentere det. Kan evt heller starte å småprate, så går volumet på musikken ned.

Min omgangskrets (og jeg) hører musikk ala Kari Bremnes og andre norske artister. Jeg har ofte radio på, hvor de ofte spiller musikk fra mine yngre dager. Liker også korsang eller sang særlig dersom de synger flerstemt, og jeg kan like sang når menn med dype stemmer synger. Nyttårskonserten i morgen på NRK1 er også typisk ting jeg må få med meg. Nydelig å se- og nydelig å høre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...