jubalong70 Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 I går ettermiddag kom mellomstemor og jeg hjem igjen! Hun er i veldig fin form. Litt vondt i arret når det blir drag i det, ellers smertefri Vi hadde en herlig nyttårsfeiring sammen med gode venner. Nå skal vi bare kose oss hjemme, og komme tilbake til hverdagen - før det blir kontroll og svar på prøvene om noen uker. Tusen takk for all støtte 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Hjem etter tre dager ja! Det må jeg si! ) Dette må bare gå bra, sånn er det med den saken. ) Kos dere så godt dere kan i det nye året. ) *klem* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Godt å høre at dere er hjemme igjen og at veslejenta er i god form Godt nytt år til dere! Måtte det bli et bra år med gode nyheter og fisk-frisk jentunge! 0 Siter
bibben Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Så gledelig at dere er hjemme og ved friskt mot ) Jeg ønsker dere en god start på det nye året, og sender mange positive vibber i deres retning! 0 Siter
laban Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Så fint! Krysser fingrene for at framgangen bare fortsetter! Godt nyttår til hele familien fra 0 Siter
Angustia Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 En god nyhet på årets første dag :-) Ønsker dere fortsatt all mulig lykke til, og selvfølgelig er riktig godt nytt år til dere alle! 0 Siter
frosken Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Tenkte på dere i går og lurte på om dere var kommet hjem igjen:-) Bra å høre at alt har gått bra så langt! 0 Siter
pekkaline Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Godt nyttår! Ønsker dere alt det beste! 0 Siter
Noraførr Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Et riktig godt nyttår til dere, Jubalong! Fantastisk å høre at dere allerede er hjemme og at det går bra med mellomstemor. Klem 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Gode nyheter! ) Tenker på dere i tiden fremover.. mvh Kate 0 Siter
filiokus81 Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Godt nyttår til dere alle, må ukene som kommer bli like positive som dagen i dag ) 0 Siter
Axcia Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Supert at dere er hjemme igjen så raskt, og at jenta er i såpass fin form! Godt nytt år til dere, håper fortsettelsen blir like positiv :-) *klem* 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Er så utrolig glad for å lese det du skrev i dag og det du skrev etter operasjonen. Vi har vært bortreist og uten internett ei lita uka - og jeg har tenkt veldig på dere. Måtte på DOL i kveld for å lese hvordan det haddde gått med jenta di. God bedring til henne! 0 Siter
cathlin Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 Godt nytt år, og godt hverdagsliv igjen! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Skrevet 2. januar 2011 Godt nyttår, Jubalong! :-) I lige måde, morsan 0 Siter
jubalong70 Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Skrevet 2. januar 2011 Godt nytt år, og godt hverdagsliv igjen! Takk for det 0 Siter
PieLill Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Godt nyttår! Ønsker dere gode dager. mvh 0 Siter
Sofline Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Lykke til med ventetiden! Jeg var gjennom det samme i sommer med lillebror (eple-stor cyste i babys mage som de først trodde var kreft), og de viste seg å være godartet. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.