Gå til innhold

Hjemme igjen :)

jubalong70

Anbefalte innlegg

I går ettermiddag kom mellomstemor og jeg hjem igjen! Hun er i veldig fin form. Litt vondt i arret når det blir drag i det, ellers smertefri :)

Vi hadde en herlig nyttårsfeiring sammen med gode venner.

Nå skal vi bare kose oss hjemme, og komme tilbake til hverdagen - før det blir kontroll og svar på prøvene om noen uker.

Tusen takk for all støtte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hjem etter tre dager ja! Det må jeg si! :o) Dette må bare gå bra, sånn er det med den saken. :o)

Kos dere så godt dere kan i det nye året. :o) *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at dere er hjemme igjen og at veslejenta er i god form :)

Godt nytt år til dere! Måtte det bli et bra år med gode nyheter og fisk-frisk jentunge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gledelig at dere er hjemme og ved friskt mot :o)

Jeg ønsker dere en god start på det nye året, og sender mange positive vibber i deres retning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god nyhet på årets første dag :-)

Ønsker dere fortsatt all mulig lykke til, og selvfølgelig er riktig godt nytt år til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et riktig godt nyttår til dere, Jubalong! Fantastisk å høre at dere allerede er hjemme og at det går bra med mellomstemor.

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert at dere er hjemme igjen så raskt, og at jenta er i såpass fin form! Godt nytt år til dere, håper fortsettelsen blir like positiv :-) *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så utrolig glad for å lese det du skrev i dag og det du skrev etter operasjonen. Vi har vært bortreist og uten internett ei lita uka - og jeg har tenkt veldig på dere. Måtte på DOL i kveld for å lese hvordan det haddde gått med jenta di.

God bedring til henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med ventetiden! Jeg var gjennom det samme i sommer med lillebror (eple-stor cyste i babys mage som de først trodde var kreft), og de viste seg å være godartet. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...