Gå til innhold

Webmaster som diskuterer i forum


Gjest Hvorfor så hemmelig?

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo

Det er vel ikke så merkelig at hverken du eller Sør ser problemet med hemmelig webmaster, mens trådstarter syns det er vanskelig.

For siden dere to har vært på dol "bestandig", så vet dere sikkert hvem webmaster er, mens trådstarter ikke gjør det. Dermed blir maktbalansen skjev, og det er aldri moro for den som føler seg underlegen.

Jeg vet ikke hvem Webmasterne er. Jeg husker noen outet en de påsto var Webmaster her for noen år siden, men jeg vet ikke om dette stemmer.

Jeg forstår uansett ikke hva dette har med saken å gjøre i forhold til at Webmaster også skriver her inne privat. De er uansett underlagt taushetsplikt, og du står uansett fritt til å ha et anonymt brukernavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • ShitDiddelyDo

    10

  • Sør

    7

  • Spenol(1)

    1

  • help my

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hvorfor så hemmelig?

..selv om det ikke skal være lett å stille et spørsmål uten å bli stilt til veggs, og bli anklaget for ikke å ha legitime grunner for å tenke som en gjør. Blir utrolig sliten av sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Webmaster er Webmaster, med samme taushetsplikt uansett.

At samme fysiske person også skriver fra en egen konto privat, i fritiden, ser jeg virkelig ikke på som et problem, og jeg vil påstå at å konstruere det som er "problem" er urimelig.

''At samme fysiske person også skriver fra en egen konto privat, i fritiden, ser jeg virkelig ikke på som et problem, og jeg vil påstå at å konstruere det som er "problem" er urimelig''

Er det bare privat de skriver ut fra egen konto?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Hvorfor så hemmelig?

Jeg svarer deg dette:

1. Jeg tror at Webmaster er samme personen når han eller hun ikke jobber på dette forumet. Altså at det er kun en som er webmaster.

2. Jeg tror at hvem som vill på dette forumet kan være webmaster bare de melder fra her på denne siden med spørsmålet om de kan få være webmaster om ... dager, uker eller måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...