Gå til innhold

Arveligt????


Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Mine søskenbarn på morssiden har vært nattevætere lenge.

Jeg var også det til jeg var ca.8 år. Men hverken min mor eller far har hatt dette problemet..Jeg er nå gravid og lurer veldig på om jeg overfører dette til mine barn????

På pappan sin side er det ingen med dette problemet...Vil det ikke bli mindre sjangs for å få barn med dette da????Venter spent på svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siri Harket, uroterapeut

Til anonym Når det gjelder sengevæting så vet vi at det kan gå i arv. Dersom en av foreldrene har vært det kan 45% av barna bli det også.Var jeg deg ville jeg ikke tenkt så mye på det nå. Det er først etter 5 års alder at det er snakk om sengevæting Hadde dere begge vært sengevætere ville sjansene vært større hos barnet dere venter. Lykke til videre med svangerskapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...