Gå til innhold

Hvordan finne turnforening?

Anonym 82

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker at datteren min (snart 3 år) skal få begynne på turn. Har hørt at det finnes flere plasser rundt om i kommunen her, men finner bare èn forening på nettet.

Finnes det noen felles oversikt over slikt? Eller hvor ville dere ha lett?

Den ene jeg fant ligger nemlig ikke helt i mitt område, dessuten ønsker jeg å sammenligne muligheter og priser litt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å undersøke på den kommunale internettside under Idrett og Sport.

Har prøvd det, men finner ikke noe der. Ikke den mest brukervennlige siden kan du si;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

www.gymogturn.no

De fleste steder har vel bare en turnforening, med mindre du bor i en større by.

Her fant jeg selvsagt akkurat den jeg visste om! Mulig det ikke er flere foreninger, men jeg er veldig sikker på at jeg har hørt om andres barn som har trenet turn i diverse haller rundt om i kommunen - hva slags tiltak kan det være da tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, der fant jeg selvsagt akkurat den foreningen jeg kommet over fra før;-) Men takk!

Hvis du vet hvilke(t) lokale® / hall(er) det gjelder, kan du ringe eieren og spørre hvilke foreninger som leier / bruker det og som driver barneidrett. Så lenge du forteller hvorfor du spør, er de sikkert behjelpelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd det, men finner ikke noe der. Ikke den mest brukervennlige siden kan du si;-)

i hvilket område bor du? har rimelig oversikt over en del områder ihvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest turn-mamma

He he, der fant jeg selvsagt akkurat den foreningen jeg kommet over fra før;-) Men takk!

Der kan være træningsinstitutter af forskellige slags, som har turn for barn, i tillæg til de foreninger som er medlemmer af Norges Gymnastik og Turnforbund ( de som er med på netsiden).

I Trondheim findes f.eks. BASIS GYM , som kalder sig et aktivitetssenter. De har mange turnpartier for barn. Måske findes noget tilsvarende hos jer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...