linko Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har et desemberbarn som slett ikke har problemer med å henge med faglig. Hun har alltid vært en av de beste i sin klasse. Men, vi ser at hun hele tiden har ligget litt etter fysisk (idrett etc). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noraførr Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Ja, men ikke statistisk. Der viser det seg at de har en stor fordel de som er født tidlig på året. Dette ser vi som lærere, og undersøkelser viser det også. Men selvfølgelig finnes det unntak fra alle regler. ''Men selvfølgelig finnes det unntak fra alle regler.'' Og det bekrefter i grunnen bare det jeg sier, nemlig at desemberbarna er forskjellige ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeg har to barn som er født tidlig på året. Den ene klarer seg svært bra, mens den andre sliter litt. Jeg tenker som så at han ville slitt like mye om han gikk i trinnet under der han er nå, og det ville vært verre for han å henge etter om han ble plassert med de som er året yngre. Sosialt er han på høyde med elevene i klassen sin. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.