EnolaGay Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Fabelaktig. Avkommet har fått brev med PINkoder til MinID i et brev i dag. Kan brukes til å søke skole, lån i lånekassa, bytte fastlege og melde flytting. (Står i brevet) Vi snakker om en ikke fylt 16 enda som greier å gå på skolen uten å ta med seg ryggsekken (står igjen i gangen) ikke husker på å låse huset når h*n forlater og konsekvent svarer "Nhhhhhhhhhh" til alt man sier... Melde flytting...ikke frist meg! :/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 *Fniser* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 ''Vi snakker om en ikke fylt 16 enda som greier å gå på skolen uten å ta med seg ryggsekken (står igjen i gangen) ikke husker på å låse huset når h*n forlater og konsekvent svarer "Nhhhhhhhhhh" til alt man sier...'' Er du meg??? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 ''Vi snakker om en ikke fylt 16 enda som greier å gå på skolen uten å ta med seg ryggsekken (står igjen i gangen) ikke husker på å låse huset når h*n forlater og konsekvent svarer "Nhhhhhhhhhh" til alt man sier...'' Er du meg??? ;-) Din mor i så fall... ;0) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Din mor i så fall... ;0) Nope - jeg har en snart 16-åring som er prikk lik din 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Nope - jeg har en snart 16-åring som er prikk lik din Ah. Du ser på hus i Italia du og? ;0P 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Hi, hi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 *knis* Føler med deg. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Du har selvfølgelig gitt den unge håpefulle fullt ansvar for kodene... ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ah. Du ser på hus i Italia du og? ;0P Hehe, stadig oftere 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 *ha ha* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.