UlrikkeE Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Hva er "normal komme-hjem-tid" for 5.klassinger nå om vinter'n når det er mørkt osv? Strekningen som skal tilbakelegges for å komme hjem er stort sett noen hundre meter i "villastrøk" og 30-sone... Hva praktiseres? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Jeg husker ikke helt, men tror vi praktiserte kl 2000 på denne årstiden. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Kl 20 på vanlige dager. Senere hvis det er noe spesielt (helgebursdag, filmkveld hos venner el.l). Men som regel er 5.klassingen vår hjemme leeenge før kl 20, så det er ganske teoretisk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Vi har en i 1., en i 4. og en i 6. Hun yngste pleier å være inne til 19.30. Hun i midten pleier vel å være hjemme klokka 20.00, og han eldste som regel samtidig, men seinest 20.30 tror jeg. Ikke så ofte de er på besøk hos hverandre så seint, men de er mye ute, og da pleier vi å samle flokken før åtte... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Jentene våre går i 4. og 6. klasse. Innetid varierer ut fra hva de driver med og hvor de befinner seg. Som oftest er de ute eller inne hos venner i nærmeste nabolag. Da vil vi gjerne at de kommer hjem ca kl. 19 - 19.30. Yngste jente har leggetid kl. 20 på skoledager, og storesøstera kl. 20.30. Om de driver med noe spesielt, så kan innetiden forlenges noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Takk for svar alle sammen! Det dere sier bekrefter at min stedatters nye venninne nok går litt på selvstyr og aldri blir etterlyst, det var litt det vi hadde følelsen av... Da fortsetter vi som vi har gjort! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Min 6. klassing må komme hjem kl 20.00 på hverdager og 20.30 på fredager og lørdager. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lula Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Vår 6.klassing har innetid 20.30 på hverdager og 21.30 i helger/ferier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.