spiky Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har en gutt på 10, snart 11. Når må din tiåring legge seg på en lørdagskveld? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanny McPee Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Mellom 23 og 00. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hun på 9,5 legger seg ca klokka 22 på fredag og lørdag. Han på 11,5 legger seg vel nærmere 23. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Mine to på 10 og 12 herjer nå bananas i den andre sofaen. ) Sender dem på badet i 22-tiden tenker jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Grunnet b-menneskenatur og 'morgenproblemer', særlig mandag og tirsdag, forsøker vi ikke å snu døgnet så mye som mulig i helgen. Niogethalvtåringen må derfor legge seg rundt 21 - 21.30, selv lørdag. Han er eldst, ellers kunne det sikkert blitt litt vanskelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Min 11,5-åring insisterer på å se idrettsgallaen, men jeg sender ham i seng nå om et kvarters tid, han skal tidlig opp på skirenn i morgen formiddag. Som regel er begge ungene i seng før 22 selv på lørdagskveld, ellers snur vi døgnet for mye i forhold til uka. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spiky Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 Mellom 23 og 00. Jeg pleier å la han være oppe til 22-22.30 når han er hos meg. Når han er hos sin pappa må han i seng kl. 21. Den samme tiden som hverdager. Jeg syns det er litt strengt. Han er absolutt ikke vanskelig om morgenen. Tror både barn og voksne syns det er delig å ha det littegrann slakkere når det er helg og vi har fri. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Min snart 12-åring legger seg 22.30-23.00 fredager og lørdager. I kveld har han overnattingsbesøk, og jeg sender dem i seng i 23-tida, så kan de heller ligge og prate litt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Datra mi blir 11 i mai og legger seg vanligvis kl. 20.30 i ukedagene (oppe ca halv sju). Lørdag legger hun seg ofte kl. 21.30. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helmi Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har aldri operert med leggetider i helgene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Axcia Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Mellom 22 og 23. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Har aldri operert med leggetider i helgene Jeg har heller aldri operert en leggetid, bare innført. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Har to jenter, ei som fyller 10 i februar og ei som ble 11 i desember. På lørdagskveldene har vi som regel "kosekveld" her hjemme, og vi ser på en film sammen. Da får de være oppe til flimen er ferdig og så er det leggetid. Akkurat når filmen er ferdig varierer jo, men som regel er det rundt kl. 22 en gang. I går kveld hadde de overnattingsbesøk. Da ble det stille kl. 23.30. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FruH Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Nå er min 13, men vi har 22.00 i ukedagene, (selv om hun drøyer og drøyer). I helgene litt avhengig av hva som er på tv, og hva vi ellers driver med, men ikke senere enn 23.30 maks. Men nå er vi i den heldige situasjonen at vi bare har ett hjemmeboende barn. Da vi hadde inntill syv barn som bodde hjemme var jeg litt striksere. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.