ekte nick Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 Jeg la en kvart kalkun i fryseren i begynnelsen av november. Kan den spises fortsatt? 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 Ja ikke noe problem. Kan spises i mange måneder til. 0 Siter
Holmes Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 ''Jeg la en kvart kalkun i fryseren i begynnelsen av november. Kan den spises fortsatt?'' Ja, men jeg anbefaler deg å tine og steke den før den spises. 0 Siter
ekte nick Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Skrevet 9. januar 2011 ''Jeg la en kvart kalkun i fryseren i begynnelsen av november. Kan den spises fortsatt?'' Ja, men jeg anbefaler deg å tine og steke den før den spises. :-) Den er stekt i ovnen fra før. Det er rester fra Thanksgiving. Men vi både tiner og varmer den først ja, he he. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 :-) Den er stekt i ovnen fra før. Det er rester fra Thanksgiving. Men vi både tiner og varmer den først ja, he he. Kald kalkun kan være god også, men jeg anbefaler på det sterkeste å tine den først;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.