UlrikkeE Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Gitt at det er den samme, så klart... Jeg hadde en runde natt til "lille nyttårsaften"... Da ble ingen andre i familien smittet... I går morges begynte 11-åringen... Nå har sambo og 5-åringen også startet. 10-åringen og jeg er pigge, enn så lenge... Kan jeg håpe på at jeg går klar siden jeg hadde det for såpass kort tid siden, eller er det litt vel optimistisk?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 ''Kan jeg håpe på at jeg går klar siden jeg hadde det for såpass kort tid siden, eller er det litt vel optimistisk??'' Synes det er helt passe optimistisk å håpe på! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvis det er snakk om norovirus så er det faktisk litt avhengig av blodtype (type "O" kan få det igjen veldig raskt), men i prinsippet kan alle få det igjen relativt raskt. Dessverre. med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvis det er snakk om norovirus så er det faktisk litt avhengig av blodtype (type "O" kan få det igjen veldig raskt), men i prinsippet kan alle få det igjen relativt raskt. Dessverre. med vennlig hilsen Jøsses, så det betyr at blodtype 0 lettere får novoviruset enn andre blodtyper? Jeg har blodtype 0 og barnas pappa har B tror jeg.... Kun jeg og yngste datter har hatt omgangssyka rundt juletider. De to andre slapp unna.... Det er også yngste datter og jeg som er mest like utseendemessig (men det har kanskje ikke noe å si for sannsynligheten for at hun har samme blodtype som meg....). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MayLynn Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvis det er snakk om norovirus så er det faktisk litt avhengig av blodtype (type "O" kan få det igjen veldig raskt), men i prinsippet kan alle få det igjen relativt raskt. Dessverre. med vennlig hilsen Jøss - refererer du til boka om blodtypedietten? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jøsses, så det betyr at blodtype 0 lettere får novoviruset enn andre blodtyper? Jeg har blodtype 0 og barnas pappa har B tror jeg.... Kun jeg og yngste datter har hatt omgangssyka rundt juletider. De to andre slapp unna.... Det er også yngste datter og jeg som er mest like utseendemessig (men det har kanskje ikke noe å si for sannsynligheten for at hun har samme blodtype som meg....). Nei, immunitet mot norovirus varer veldig kort tid, så det betyr vel i praksis kun at du enklere kan få det to ganger kort tid etter hverandre. (Skrevet med forbehold om at jeg ikke er lege.) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Jøss - refererer du til boka om blodtypedietten? Nei, den er det da noen som har "de-bunked" for lengst. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Nei, immunitet mot norovirus varer veldig kort tid, så det betyr vel i praksis kun at du enklere kan få det to ganger kort tid etter hverandre. (Skrevet med forbehold om at jeg ikke er lege.) Med vennlig hilsen Usj da... jeg har ikke tid og lyst til å få det en gang til! Basta! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Usj da... jeg har ikke tid og lyst til å få det en gang til! Basta! Norovirus drepes visstnok mye lettere med klorinbaserte vaskemidler enn med alkoholbaserte produkter. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Norovirus drepes visstnok mye lettere med klorinbaserte vaskemidler enn med alkoholbaserte produkter. Med vennlig hilsen Ok! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UlrikkeE Skrevet 9. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2011 Norovirus drepes visstnok mye lettere med klorinbaserte vaskemidler enn med alkoholbaserte produkter. Med vennlig hilsen Så kjekt at jeg har kloret hele badet i dag da... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Så kjekt at jeg har kloret hele badet i dag da... Ikke for norovirusene! ;-) Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. Wallace Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 Hvis det er snakk om norovirus så er det faktisk litt avhengig av blodtype (type "O" kan få det igjen veldig raskt), men i prinsippet kan alle få det igjen relativt raskt. Dessverre. med vennlig hilsen Hæ, er det sant? Sukk, og vi som har blodtype O, hele gjengen. ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hypoen Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jentungen fikk spysyka to ganger på to uker..... Nå i jula : ((( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Umulig å vite, siden det kan være mange varianter i omløp. Beste trikset er å være supernøye med å vaske fingrene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.