Gjest Hilsen M Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hei, jeg er en jente på snart 18 år. Jeg er en bekymret jente, bekymrer meg for hver minste ting, og kan være ganske paranoid av meg. Jeg har altså eg klump på halsen, litt nærme en klumpen man har på halsen, litt til høyre for den. Har hatt en slik før også. Da jeg var 15 år. Jeg er livredd for hva dette kan være. Må jeg operere? Har lest rundt om andre som skriver om lymfeknuter på halsen. Jeg vil heller ligge inne med feber og influensa eller noe, enn å ha kreft eller måtte operere i halsen. Jeg kjenner ikke noe smerter ellers rundt. Men i skrivende øyeblikk kjenner jeg på en måte litt sånn småvondt i halsen når jeg svelger, sånn jeg pleier å få før jeg får feber f.eks. Noe lignende. Jeg er desperat etter svar fort! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/358917-lymfeknute-hjelp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.