Gå til innhold

Terapeut av motsatt kjønn...

Anbefalte innlegg

Gjest i terapi

Har gått en stund til mannlig psykolog. Dette hadde jeg trodd skulle gå greit. Jeg har også vært fullstendig aseksuell en periode nå, noe som nok har skyldtes at jeg har slitt. Nå er det helt forandret. Jeg har nok på mange måter blitt friskere, og sexlysten har kommet tilbake for fullt. Dette tenkte jeg var relevant å nevne ved forrige time. I etterkant har jeg vært ganske skamfull for at jeg sa dette. Jeg som er svært frittalende sammen med gode venninner, kjenner at jeg blir FLAU av å snakke med en mann om dette, selv om han er psykologen min...

Andre som syns det er vanskelig å snakke med en mann om enkelte følsomme temaer, når man selv er kvinne?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/358941-terapeut-av-motsatt-kj%C3%B8nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...