PieLill Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 LOL,. ja unntak bør gjøres for barneselskap;-) Og det var det barneselskapet jeg hadde gamblet høyest med at ikke alle skulle komme... Det ble et super party. Men min bedre halvdel var skjelven lenge etterpå. ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvis det hadde vært et doproblem på festene, kunne hun jo vurdert, slik som Geir, å montere et pissoir! ;-) Ha ha - husker Geir sitt pissoir ja! Hvor er han forresten blitt av? Nei, det får holde med to bad + hage til tissetrengte gjester :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 ''Føler meg litt alene om å like tørr hvitvin.'' Jeg liker helst tørr hvitvin, og det kjenner jeg mange som gjør også :-) Samme her. Jeg kjenner ingen over 17 som setter pris på søt hvitvin annet enn dyr Sauternes 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ha ha - husker Geir sitt pissoir ja! Hvor er han forresten blitt av? Nei, det får holde med to bad + hage til tissetrengte gjester :-) Har ikke sett snurten av han siden han skulle på intimkonsert med Kiri Te Kanawa, så kanskje han har emigrert til New Zealand? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Samme her. Jeg kjenner ingen over 17 som setter pris på søt hvitvin annet enn dyr Sauternes mmmm Sauternes.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har ikke sett snurten av han siden han skulle på intimkonsert med Kiri Te Kanawa, så kanskje han har emigrert til New Zealand? *Fniser* Det var han som skulle på låvekonsert, ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 mmmm Sauternes.... Mmm... Med fois gras. Oh joy! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Samme her. Jeg kjenner ingen over 17 som setter pris på søt hvitvin annet enn dyr Sauternes Husker forresten noe jenter jeg var russ sammen med sverget til en supersøt hvitvin. Tror kanskje den het Senorita? Husker jeg selv den gangen syntes dette var noe skikkelig skvip... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Mmm... Med fois gras. Oh joy! Nei, der går grensa for meg.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Husker forresten noe jenter jeg var russ sammen med sverget til en supersøt hvitvin. Tror kanskje den het Senorita? Husker jeg selv den gangen syntes dette var noe skikkelig skvip... Senorita og Peach Canei stilte omtrent i samme liga... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 *Fniser* Det var han som skulle på låvekonsert, ja! . kanskje det ble lovekonsert isteden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Nei, der går grensa for meg.... Haha! Syke menneske. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Samme her. Jeg kjenner ingen over 17 som setter pris på søt hvitvin annet enn dyr Sauternes Jo, flere av mine venninner drikker til nød halvtørr hvitvin, ikke tørr. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Senorita og Peach Canei stilte omtrent i samme liga... *kvalm* Husker også jeg kjøpte den aller billigste rosevinen de hadde på polet (Matteus var jo ganske populært på den tiden, men jeg skulle spare penger. Tror kanskje den het Trubadur eller noe i den dur (!) Vond var den ihvertfall, men jeg drakk nå opp den likevel... Liksom ikke tida å være superkresen på vinen når man er 18 år og russ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Senorita og Peach Canei stilte omtrent i samme liga... Peach canei, hva var nå det? Er ekstremt skeptisk til alt som har ordet "peach" i seg - etter et uhorvelig inntak av Koskenkorva peach en kveld i 1991... :-(((( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Haha! Syke menneske. (ps: det er jo skikkelig uetisk mat, jo!) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 *kvalm* Husker også jeg kjøpte den aller billigste rosevinen de hadde på polet (Matteus var jo ganske populært på den tiden, men jeg skulle spare penger. Tror kanskje den het Trubadur eller noe i den dur (!) Vond var den ihvertfall, men jeg drakk nå opp den likevel... Liksom ikke tida å være superkresen på vinen når man er 18 år og russ;-) Men er Matheus så dårlig da? Har ikke smakt den på 20 år tror jeg, men husker den som veldig god.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Jo, flere av mine venninner drikker til nød halvtørr hvitvin, ikke tørr. Du får stramme dem opp litt. Hva er det egentlig som foregår nede i bibelbeltet der? Ikkkje eingang den fleibede abekatten Julius ville tatt i det med pølseklybe! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 En person til har vel ikke så veldig mye å si på plassen? Jeg hadde invitert henne ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Du får stramme dem opp litt. Hva er det egentlig som foregår nede i bibelbeltet der? Ikkkje eingang den fleibede abekatten Julius ville tatt i det med pølseklybe! *flire* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.