Gå til innhold

Invitasjons-krøll

Gjest prust

Anbefalte innlegg

LOL,. ja unntak bør gjøres for barneselskap;-)

Og det var det barneselskapet jeg hadde gamblet høyest med at ikke alle skulle komme...

Det ble et super party. Men min bedre halvdel var skjelven lenge etterpå.

;-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

26

• morsan

22

• PieLill

12

• Mrs. Wallace

4

Hvis det hadde vært et doproblem på festene, kunne hun jo vurdert, slik som Geir, å montere et pissoir! ;-)

Ha ha - husker Geir sitt pissoir ja! Hvor er han forresten blitt av?

Nei, det får holde med to bad + hage til tissetrengte gjester :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Føler meg litt alene om å like tørr hvitvin.''

Jeg liker helst tørr hvitvin, og det kjenner jeg mange som gjør også :-)

Samme her. Jeg kjenner ingen over 17 som setter pris på søt hvitvin annet enn dyr Sauternes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha - husker Geir sitt pissoir ja! Hvor er han forresten blitt av?

Nei, det får holde med to bad + hage til tissetrengte gjester :-)

Har ikke sett snurten av han siden han skulle på intimkonsert med Kiri Te Kanawa, så kanskje han har emigrert til New Zealand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett snurten av han siden han skulle på intimkonsert med Kiri Te Kanawa, så kanskje han har emigrert til New Zealand?

*Fniser* Det var han som skulle på låvekonsert, ja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her. Jeg kjenner ingen over 17 som setter pris på søt hvitvin annet enn dyr Sauternes ;)

Husker forresten noe jenter jeg var russ sammen med sverget til en supersøt hvitvin. Tror kanskje den het Senorita?

Husker jeg selv den gangen syntes dette var noe skikkelig skvip...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker forresten noe jenter jeg var russ sammen med sverget til en supersøt hvitvin. Tror kanskje den het Senorita?

Husker jeg selv den gangen syntes dette var noe skikkelig skvip...

Senorita og Peach Canei stilte omtrent i samme liga...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, flere av mine venninner drikker til nød halvtørr hvitvin, ikke tørr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*kvalm*

Husker også jeg kjøpte den aller billigste rosevinen de hadde på polet (Matteus var jo ganske populært på den tiden, men jeg skulle spare penger. Tror kanskje den het Trubadur eller noe i den dur (!)

Vond var den ihvertfall, men jeg drakk nå opp den likevel... Liksom ikke tida å være superkresen på vinen når man er 18 år og russ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peach canei, hva var nå det?

Er ekstremt skeptisk til alt som har ordet "peach" i seg - etter et uhorvelig inntak av Koskenkorva peach en kveld i 1991... :-((((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*kvalm*

Husker også jeg kjøpte den aller billigste rosevinen de hadde på polet (Matteus var jo ganske populært på den tiden, men jeg skulle spare penger. Tror kanskje den het Trubadur eller noe i den dur (!)

Vond var den ihvertfall, men jeg drakk nå opp den likevel... Liksom ikke tida å være superkresen på vinen når man er 18 år og russ;-)

Men er Matheus så dårlig da? Har ikke smakt den på 20 år tror jeg, men husker den som veldig god....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, flere av mine venninner drikker til nød halvtørr hvitvin, ikke tørr.

Du får stramme dem opp litt. Hva er det egentlig som foregår nede i bibelbeltet der? Ikkkje eingang den fleibede abekatten Julius ville tatt i det med pølseklybe!

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får stramme dem opp litt. Hva er det egentlig som foregår nede i bibelbeltet der? Ikkkje eingang den fleibede abekatten Julius ville tatt i det med pølseklybe!

;)

*flire*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...