Gå til innhold

Invitasjons-krøll

Gjest prust

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra

Husker forresten noe jenter jeg var russ sammen med sverget til en supersøt hvitvin. Tror kanskje den het Senorita?

Husker jeg selv den gangen syntes dette var noe skikkelig skvip...

''Tror kanskje den het Senorita?

''

Eller hva med Feteasca og Blue Nun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 130
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

26

• morsan

22

• PieLill

12

• Mrs. Wallace

4

Gjest Elextra

Jeg syntes den var god den gangen ihvertfall. Tror ikke den finnes lenger.

Men godt mulig jeg hadde likt det, for jeg liker tranebærjuice, og Cosmopolitan er jo veldig godt :-)

''Men godt mulig jeg hadde likt det, for jeg liker tranebærjuice, og Cosmopolitan er jo veldig godt ''

Now we're talking! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle vennene i par, eller inviterer de bare de som er par?

Håper dere ikke kutter ut single venner... har et par venninner som har følt seg utelukket fra diverse middager og mindre selskaper grunnet sin status, og det er ikke hyggelig :/.

Ei av mine beste venner er singel, og hun er en selvskreven gjest :-)

Hun andre som jeg skrev om i hovedinnlegget er også singel - ellers er de andre vennene våre par.

Men jeg har bestemt meg nå for å invitere denne venninna også nå - etter inspirasjon fra bl.a. Mariaflyfly :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elextra

Ei av mine beste venner er singel, og hun er en selvskreven gjest :-)

Hun andre som jeg skrev om i hovedinnlegget er også singel - ellers er de andre vennene våre par.

Men jeg har bestemt meg nå for å invitere denne venninna også nå - etter inspirasjon fra bl.a. Mariaflyfly :-)

''Men jeg har bestemt meg nå for å invitere denne venninna også nå - etter inspirasjon fra bl.a. Mariaflyfly ''

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest - Ingoen -

hehe.. kinkig situasjon du har havnet oppi! Og for en morsom 9åring du har.. hehe!

Jeg hadde uten tvil invitert, hadde ikke hatt hjerte til noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, det opplever vi omtrent hele tiden så jeg tar ikke sjansen på noen ekstra;-) Og om de tar liten plass så gjør de gjerne mye ut av seg...

Jepp.

Barneselskap handler først og fremst om voksenkapasitet.

;-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ønsker det beste

Jeg tror jeg ville hatt lista som den er, men allikevel hadde invitert vedkommende siden det nå kom opp. Det kan jo bli hyggelig med en ekstra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.

Barneselskap handler først og fremst om voksenkapasitet.

;-)

mvh

''Barneselskap handler først og fremst om voksenkapasitet.''

Absolutt! Vi hadde i flere år barnebursdag på dagtid med hele avdelingen fra bhg på besøk, _med_ tre ansatte :-) Og de var jo på jobb, så de var i full sving med servering, tørjing osv, og ikke minst fikk barna til å rydde opp lekene etter seg. ;.)

Da vi et år valgte å ha selskapet i helgen, ble de tre bhg-ansatte byttet ut med far i huset, og han jobba bra han altså, men det var et dårlig bytte;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Barneselskap handler først og fremst om voksenkapasitet.''

Absolutt! Vi hadde i flere år barnebursdag på dagtid med hele avdelingen fra bhg på besøk, _med_ tre ansatte :-) Og de var jo på jobb, så de var i full sving med servering, tørjing osv, og ikke minst fikk barna til å rydde opp lekene etter seg. ;.)

Da vi et år valgte å ha selskapet i helgen, ble de tre bhg-ansatte byttet ut med far i huset, og han jobba bra han altså, men det var et dårlig bytte;-)

LOL!

At jeg aldri kom på det med selskap i barnehagetiden!

Mannen her i huset er stille traumatisert etter hvert jubelselskap, og retraumatiseres hver gang et nytt er i tjømda. Han har dog vent seg til å lide i stillhet.

;-)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må e å ;)

God natt :)

En liten ting i kveld også om dette:

Jeg har bestemt meg for å invitere hun venninna :-) Og muligens naboparet som står "på vent" også....

Men så er det søstera mi og mannen da... Har ikke lyst til å invitere dem, samtidig som jeg føler at jeg bør. Vi har jo litt trøblete forhold til hverandre, og er aldri sammen sånn bare voksne - men kun som familier med barna...

Hun var trolig i min 30 års dag og jeg var i hennes. Vi var i hverandre utdrikningslag, eller så har vi aldri vært på fest sammen hos hverandre...

Ka du syns?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å invitere hun venninna :-) Og muligens naboparet som står "på vent" også....

Men så er det søstera mi og mannen da... Har ikke lyst til å invitere dem, samtidig som jeg føler at jeg bør. Vi har jo litt trøblete forhold til hverandre, og er aldri sammen sånn bare voksne - men kun som familier med barna...

Hun var trolig i min 30 års dag og jeg var i hennes. Vi var i hverandre utdrikningslag, eller så har vi aldri vært på fest sammen hos hverandre...

Ka du syns?

Kjør på med naboene og venninna. Søstra di kan få komme hvis hun lover å ha på seg nissedrakt og skjegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjør på med naboene og venninna. Søstra di kan få komme hvis hun lover å ha på seg nissedrakt og skjegg.

Ha ha :-)

Du kan jammen få sagt det!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha :-)

Du kan jammen få sagt det!!!!!!

Haha, så kan hun sitte der med nisseskjegget fullt av postkasser :D

Helt seriøst: Ikke plikt-inviter henne. Dere har et anstrengt forhold enten dere liker det eller ikke. Hun var direkte kjip i jula.

Det er din store dag, og du skal ha dine beste venner rundt deg. Kun folk som vil deg vel og ønsker å skape en strålende kveld sammen med deg.

Synes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahaha, uff da.... det er vel helt umulig for andre enn deg bedømme. Om det var meg ville det kommet veldig an på hvem denne personen var, hvilket forhold vi hadde osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, så kan hun sitte der med nisseskjegget fullt av postkasser :D

Helt seriøst: Ikke plikt-inviter henne. Dere har et anstrengt forhold enten dere liker det eller ikke. Hun var direkte kjip i jula.

Det er din store dag, og du skal ha dine beste venner rundt deg. Kun folk som vil deg vel og ønsker å skape en strålende kveld sammen med deg.

Synes

Ja, og dessuten vet jo flere av mine venner om konflikten mellom meg og min søster - så det vil kanskje bli litt klamt å ha henne der blant dem...

Min søster får komme i familieselskapet, og bare der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og dessuten vet jo flere av mine venner om konflikten mellom meg og min søster - så det vil kanskje bli litt klamt å ha henne der blant dem...

Min søster får komme i familieselskapet, og bare der.

Med eller uten nissedrakt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

candyqueen_83

Ka du syns?

Jeg hadde IKKE invitert ssteren din om jeg var deg. Jeg tror festen blir triveligere for deg uten :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Søstra di kan få komme hvis hun lover å ha på seg nissedrakt og skjegg.''

*Fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...