Gjest Kayia Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har aldri fått helt sansen for fois gras - det blir for fett for meg :/. Har bestandig hatt problemer med animalsk fett, kanskje derfor jeg heller ikke er overbegeistret for den norske julematen. Pst. Vi fikk kjempegod foie gras som starter på Derriere... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ja, og dessuten vet jo flere av mine venner om konflikten mellom meg og min søster - så det vil kanskje bli litt klamt å ha henne der blant dem... Min søster får komme i familieselskapet, og bare der. ''Ja, og dessuten vet jo flere av mine venner om konflikten mellom meg og min søster - så det vil kanskje bli litt klamt å ha henne der blant dem...'' Hvis du har både søsteren din der, venninnen du egentlig ikke ville invitere _og_ 9-åringen er det duket for ...hmmmm.....interessante samtaler :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Pst. Vi fikk kjempegod foie gras som starter på Derriere... Så bra! Jeg valgte nok noe annet da jeg var der, men husker ikke helt hva... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 LOL! At jeg aldri kom på det med selskap i barnehagetiden! Mannen her i huset er stille traumatisert etter hvert jubelselskap, og retraumatiseres hver gang et nytt er i tjømda. Han har dog vent seg til å lide i stillhet. ;-) mvh He he,litt slik er det her også. Jeg jobber i småskolen og er vant til mer liv og styr, og jeg er også en racer på organisering. Mannen synest ofte det blir _vel_ mye styr men da går han ut og fikser et bål (begge barneselskapene her er i des/jan) og vips så er det tomt for unger inne. Så han er til veldig hjelp selv om han prøver å slippe litt unna;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 He he,litt slik er det her også. Jeg jobber i småskolen og er vant til mer liv og styr, og jeg er også en racer på organisering. Mannen synest ofte det blir _vel_ mye styr men da går han ut og fikser et bål (begge barneselskapene her er i des/jan) og vips så er det tomt for unger inne. Så han er til veldig hjelp selv om han prøver å slippe litt unna;-) Vi har spekulert i å kontakte den lokale kennelklubben for oppryddningsarbeidet etterpå. mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ja, og dessuten vet jo flere av mine venner om konflikten mellom meg og min søster - så det vil kanskje bli litt klamt å ha henne der blant dem... Min søster får komme i familieselskapet, og bare der. Jeg hadde tenkt å foreslå at hun ble bedt bare i familiedramaet, hvis du skulle ha noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg hadde tenkt å foreslå at hun ble bedt bare i familiedramaet, hvis du skulle ha noe. ''Jeg hadde tenkt å foreslå at hun ble bedt bare i familiedramaet, hvis du skulle ha noe.'' Snakket med kusine-venninna mi i går (som er den selvskrevne singel-gjesten, vi har vært nære venner helt fra barndommen). Hun synes det er rart at jeg ikke ber søstera mi og mannen, men hun kjenner jo også til konflikten, så hun sa ikke så veldig mye... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Vi har spekulert i å kontakte den lokale kennelklubben for oppryddningsarbeidet etterpå. mvh LOL 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hehe, for ei klemme.. Ja jeg tror jeg ville bedt henne dersom hun også er omgangsvenn med noen av de andre på listen. Hvis ikke, så..ja jeg vil anta at hun forstod at barnet snakket mer enn hun skulle, uten å bli lei seg for det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Hehe, for ei klemme.. Ja jeg tror jeg ville bedt henne dersom hun også er omgangsvenn med noen av de andre på listen. Hvis ikke, så..ja jeg vil anta at hun forstod at barnet snakket mer enn hun skulle, uten å bli lei seg for det. Jeg har bestemt meg for å invitere henne. Hun er en del sammen med et par av de andre som skal komme. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Kjør på med naboene og venninna. Søstra di kan få komme hvis hun lover å ha på seg nissedrakt og skjegg. ROTFLOL!!!! Dagens! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.