spiky Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har en gutt på 10 år som har trent TaeKwondoe i 3 år. Han syns det begynner å bli kjedelig og vil slutte. Men jeg vil at at han skal finne en ny fritidssyssel. Hva driver ditt barn med på fritiden? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elextra Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Ski, fotball, korps, sjakk... for å nevne noe. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jentene danser og spiller piano. Gutten danser og svømmer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SeptJenta Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 10 åringen; fele gjennom kulturskolen, håndball gjennom idrettslaget, slalomkjøring en dag i uka fra januar til ca april 15 åringen; data, lekser, data, lekser, data, lekser - og Friskis&Svettis trening 2 kvelder i uka 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Gutten på snart 12 spiller piano og er fotballkeeper. Jenta på 9,5 spiller klarinett, synger i kor og spiller volleyball Jenta på 6 danser ballett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Har to barn på 10 og 12. De driver med ski, skiskyting, fotball, håndball, korps og orientering. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Fotball og korps. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Jenter på 8 og 9: Alpint, skøyter, turn i organiserte former. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Gutt på 11 år, trener følgende: Fotball hele året, men mest om sommeren - håndball og litt slalåm (ikke i "satsningsgruppa") om vinteren. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
grot Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Storebror på ni svømmer (ikke organisert, men sammen med oss) en dag i uka, alliddrett og kunstskole (tegning). Minstemann på seks er med på svømming en gang i uka i tillegg til at han er på alliddrett to ganger i mnd. De har mye tid til frilek og trives godt med det:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Har to barn på 10 og 12. De driver med ski, skiskyting, fotball, håndball, korps og orientering. I den alderen, hvordan rekker de alt i tillegg til lekser og får de spist middag hver dag? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Min klatrer. Altså nå om vinteren klatrer han i klatrevegg men om våren klatrer de ute. Tidligere har han spilt basketball. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonie Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Han går på fotballtrening. Andre ting, som piano- og gitarundervisning, og tegne- og maleopplæring får han hjemme. Ellers bare leker han. Freestyle:) Han er bare sju, da. Har ikke merket særlig mye press om å være med på en hel masse enda. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 I den alderen, hvordan rekker de alt i tillegg til lekser og får de spist middag hver dag? Nå driver de jo ikke med alt hele året, da. Håndball og ski er bare om vinteren og orientering bare om sommeren.Det er klart vi har en forholdsvis travel hverdag, men det er nok oss voksne som føler stresset mest. De har blitt veldig disiplinerte og effektive med leksene og gjør dem unna etter skolen hver dag. De vet at det er nødvendig for å unngå stress og å unngå å måtte gjøre lekser om kvelden. Vi spiser også middag før aktivitetene hver dag, det krever litt planlegging av meny, men går greit. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AAA Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Eldstemor: Turn 2 ganger ukentlig, fløytespill 1 gang ukentlig. 9 år gammel. Yngstemor: Kun turn 1 gang ukentlig. Snart 7 år. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammantil3 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Min klatrer. Altså nå om vinteren klatrer han i klatrevegg men om våren klatrer de ute. Tidligere har han spilt basketball. Også skal han bli superstjerne i sandvolleyball, bare mora får tatt seg på tak og dytta guttungen til nærmeste sandvolleyballbane til sommeren. ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nå driver de jo ikke med alt hele året, da. Håndball og ski er bare om vinteren og orientering bare om sommeren.Det er klart vi har en forholdsvis travel hverdag, men det er nok oss voksne som føler stresset mest. De har blitt veldig disiplinerte og effektive med leksene og gjør dem unna etter skolen hver dag. De vet at det er nødvendig for å unngå stress og å unngå å måtte gjøre lekser om kvelden. Vi spiser også middag før aktivitetene hver dag, det krever litt planlegging av meny, men går greit. Ok, da skjønner jeg litt bedre. :-) Ble stressa bare av å tenke på det. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nå driver de jo ikke med alt hele året, da. Håndball og ski er bare om vinteren og orientering bare om sommeren.Det er klart vi har en forholdsvis travel hverdag, men det er nok oss voksne som føler stresset mest. De har blitt veldig disiplinerte og effektive med leksene og gjør dem unna etter skolen hver dag. De vet at det er nødvendig for å unngå stress og å unngå å måtte gjøre lekser om kvelden. Vi spiser også middag før aktivitetene hver dag, det krever litt planlegging av meny, men går greit. Og altså, jeg burde jo forstått at ski og skiskyting ikke foregikk om sommeren. :-) Jeg så meg litt blind på antall aktiviteter tror jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Og altså, jeg burde jo forstått at ski og skiskyting ikke foregikk om sommeren. :-) Jeg så meg litt blind på antall aktiviteter tror jeg. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jorunn Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 15 åringen spiller i skolekorps, voksenkorps, regionskorpset og kulturkolen. Ellers blir det mye lekser og data. 11 åringen spiller i skolekorpset og kulturskolen. I tillegg spiller han håndball 2 ganger i uken. 5 åringen er med på barneidretten og turn. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.