Gå til innhold

Hva gjør ditt barn på fritiden?

spiky

Anbefalte innlegg

Har en gutt på 10 år som har trent TaeKwondoe i 3 år. Han syns det begynner å bli kjedelig og vil slutte. Men jeg vil at at han skal finne en ny fritidssyssel.

Hva driver ditt barn med på fritiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

8

• ....AV

5

• Mandolaika

3

• frosken

2

Mest aktive i denne tråden

10 åringen; fele gjennom kulturskolen, håndball gjennom idrettslaget, slalomkjøring en dag i uka fra januar til ca april

15 åringen; data, lekser, data, lekser, data, lekser - og Friskis&Svettis trening 2 kvelder i uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutten på snart 12 spiller piano og er fotballkeeper.

Jenta på 9,5 spiller klarinett, synger i kor og spiller volleyball

Jenta på 6 danser ballett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gutt på 11 år, trener følgende:

Fotball hele året, men mest om sommeren - håndball og litt slalåm (ikke i "satsningsgruppa") om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storebror på ni svømmer (ikke organisert, men sammen med oss) en dag i uka, alliddrett og kunstskole (tegning). Minstemann på seks er med på svømming en gang i uka i tillegg til at han er på alliddrett to ganger i mnd. De har mye tid til frilek og trives godt med det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to barn på 10 og 12. De driver med ski, skiskyting, fotball, håndball, korps og orientering.

I den alderen, hvordan rekker de alt i tillegg til lekser og får de spist middag hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han går på fotballtrening. Andre ting, som piano- og gitarundervisning, og tegne- og maleopplæring får han hjemme. Ellers bare leker han. Freestyle:)

Han er bare sju, da. Har ikke merket særlig mye press om å være med på en hel masse enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I den alderen, hvordan rekker de alt i tillegg til lekser og får de spist middag hver dag?

Nå driver de jo ikke med alt hele året, da. Håndball og ski er bare om vinteren og orientering bare om sommeren.Det er klart vi har en forholdsvis travel hverdag, men det er nok oss voksne som føler stresset mest.

De har blitt veldig disiplinerte og effektive med leksene og gjør dem unna etter skolen hver dag. De vet at det er nødvendig for å unngå stress og å unngå å måtte gjøre lekser om kvelden. Vi spiser også middag før aktivitetene hver dag, det krever litt planlegging av meny, men går greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min klatrer. Altså nå om vinteren klatrer han i klatrevegg men om våren klatrer de ute. Tidligere har han spilt basketball.

Også skal han bli superstjerne i sandvolleyball, bare mora får tatt seg på tak og dytta guttungen til nærmeste sandvolleyballbane til sommeren. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå driver de jo ikke med alt hele året, da. Håndball og ski er bare om vinteren og orientering bare om sommeren.Det er klart vi har en forholdsvis travel hverdag, men det er nok oss voksne som føler stresset mest.

De har blitt veldig disiplinerte og effektive med leksene og gjør dem unna etter skolen hver dag. De vet at det er nødvendig for å unngå stress og å unngå å måtte gjøre lekser om kvelden. Vi spiser også middag før aktivitetene hver dag, det krever litt planlegging av meny, men går greit.

Ok, da skjønner jeg litt bedre. :-) Ble stressa bare av å tenke på det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og altså, jeg burde jo forstått at ski og skiskyting ikke foregikk om sommeren. :-) Jeg så meg litt blind på antall aktiviteter tror jeg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og altså, jeg burde jo forstått at ski og skiskyting ikke foregikk om sommeren. :-) Jeg så meg litt blind på antall aktiviteter tror jeg. :P

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 åringen spiller i skolekorps, voksenkorps, regionskorpset og kulturkolen. Ellers blir det mye lekser og data.

11 åringen spiller i skolekorpset og kulturskolen. I tillegg spiller han håndball 2 ganger i uken.

5 åringen er med på barneidretten og turn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...