laban Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Nå driver de jo ikke med alt hele året, da. Håndball og ski er bare om vinteren og orientering bare om sommeren.Det er klart vi har en forholdsvis travel hverdag, men det er nok oss voksne som føler stresset mest. De har blitt veldig disiplinerte og effektive med leksene og gjør dem unna etter skolen hver dag. De vet at det er nødvendig for å unngå stress og å unngå å måtte gjøre lekser om kvelden. Vi spiser også middag før aktivitetene hver dag, det krever litt planlegging av meny, men går greit. Det er likevel imponerende at 12-åringen klarer å kombinere både fotball og håndball med andre ting. Vi (G99-kullet) har mer enn nok med å håndtere kollisjonene mellom håndball og fotball, nå som fotballen "tilbyr" (eller "krever") vintertreninger i stadig større grad for hver sesong. Men dette er kanskje et idrettslag der fotball og håndball klarer å samarbeide i stedet for å forsøke å utslette hverandre? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er likevel imponerende at 12-åringen klarer å kombinere både fotball og håndball med andre ting. Vi (G99-kullet) har mer enn nok med å håndtere kollisjonene mellom håndball og fotball, nå som fotballen "tilbyr" (eller "krever") vintertreninger i stadig større grad for hver sesong. Men dette er kanskje et idrettslag der fotball og håndball klarer å samarbeide i stedet for å forsøke å utslette hverandre? Dette kjenner jeg meg godt igjen i. Det var ikke på noen måte et personlig valg for jr å slutte med håndball. Jeg skjønner rett og slett ikke at det er mulig å kræsje omtrent alle treninger i en og samme aldersgruppe i en og samme klubb. Jaja, gikk ikke lenge før de fleste av guttene hadde sluttet og laget var oppløst. Når de ble tvunget til å velge var fotballen nærmere hjertet enn håndballen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
....AV Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Det er likevel imponerende at 12-åringen klarer å kombinere både fotball og håndball med andre ting. Vi (G99-kullet) har mer enn nok med å håndtere kollisjonene mellom håndball og fotball, nå som fotballen "tilbyr" (eller "krever") vintertreninger i stadig større grad for hver sesong. Men dette er kanskje et idrettslag der fotball og håndball klarer å samarbeide i stedet for å forsøke å utslette hverandre? Dette er nok heller en årgang som har foreldre som ser verdien i å holde på også de guttene som ønsker å drive med mer enn fotball. Antagelig fordi de uten skiløpere og håndballspillere har for få spillere til å stille lag i aldersklassen. Til syvende og sist blir det vel utslagsgivende hvor mye bedre de blir som spiller mer fotball om vinteren. Nå i 13-årsaklassen er det vel "lov" å toppe laget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Dette kjenner jeg meg godt igjen i. Det var ikke på noen måte et personlig valg for jr å slutte med håndball. Jeg skjønner rett og slett ikke at det er mulig å kræsje omtrent alle treninger i en og samme aldersgruppe i en og samme klubb. Jaja, gikk ikke lenge før de fleste av guttene hadde sluttet og laget var oppløst. Når de ble tvunget til å velge var fotballen nærmere hjertet enn håndballen. Ja - og når de evt. slutter på fotballen fordi det ikke er så gøy på tredjelaget, har håndballen, basketballen og volleyballen trukket laget pga. for få gutter. Så da er det bare å gå hjem og sette seg foran skjermen. Nåja - skal ikke ødelegge tråden med dette... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Elstegutten på 8 år spiller fotball 2 ganger i uken (vinterfri der nå), speider 1 gang i uken og svømming 1 gang i uken Elstejenta på 6 år spiller fotball 1 gang i uken (de har ikke vinterfri), kor annen hver uke og svømmiing 1 gang i uken. Minstejenta på 4 år går på kor annen hver uke Minstegutten på 9 mnd babysang 1 gang i uka 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ruskesnusk Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kjører trial to dager i uka, og driver i tillegg uorgansiert med skating og snowboard. -men nå som snøen ligger tykk, blir det lite trial og mer data. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Også skal han bli superstjerne i sandvolleyball, bare mora får tatt seg på tak og dytta guttungen til nærmeste sandvolleyballbane til sommeren. ;-) LOL, har du anelse om det finnes trening her i Oslo? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mettewa Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Gutten på 11 går på friidrett og spiller fotball, hele året. Jenta på 9 spiller håndball. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tatjana Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 10-åringen går på dans (hiphop). 7-åringen spiller håndball. Begge er med på sjakkurs. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Gutten på 11 går på friidrett og spiller fotball, hele året. Jenta på 9 spiller håndball. Heisan mettewa, det var en stund siden. Gutta våre blir store, ja. Det er massevis av fotballspillende 99-gutter her - vi burde stille et DOL-lag i Norway Cup :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Heisan mettewa, det var en stund siden. Gutta våre blir store, ja. Det er massevis av fotballspillende 99-gutter her - vi burde stille et DOL-lag i Norway Cup :-) DOL-gutter 99 i Norway Cup hadde vært noe ja!!!! Jeg kan stille med keeperen. Han er forøvrig litt molekonken, for fotballtreningen forrige uke og denne er blitt avlyst pga for mye snø. De har trent ute onsdag og torsdag hele høsten og vinteren, men nå var det altså stopp. Mandag har de innetrening. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 DOL-gutter 99 i Norway Cup hadde vært noe ja!!!! Jeg kan stille med keeperen. Han er forøvrig litt molekonken, for fotballtreningen forrige uke og denne er blitt avlyst pga for mye snø. De har trent ute onsdag og torsdag hele høsten og vinteren, men nå var det altså stopp. Mandag har de innetrening. Og jeg har en spiss - som endelig får trene igjen, etter at sprengkulda slapp taket. Ifølge juniors versjon ble det avlyst de kaldeste ukene fordi trenerne er noen pyser... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Og jeg har en spiss - som endelig får trene igjen, etter at sprengkulda slapp taket. Ifølge juniors versjon ble det avlyst de kaldeste ukene fordi trenerne er noen pyser... Ja, det kan jo være at det var trenerne som holdt mest igjen. I fjor hadde de lørdagstrening klokka 9 hver lørdag, og da må jeg si jeg var imponert over de trenerne som orket å stille der hver lørdag... Tror nok den verste treningen mht været var en gang i november da det var ca +1 grad og isregn. Da var de gjennomvåte og gjennomkalde etter halvannen time utetrening... Godt gutten din kan trene igjen da! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
avidi Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Gutt 12 år, håndball tre dager i uka og kamper i helgene, og selvfølgelig data da. Litt for mye data egentlig 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nottoday Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 svømming, speider, teater og piano for 11-åringen turn 2 ganger i uken for 7-åringen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Ja, det kan jo være at det var trenerne som holdt mest igjen. I fjor hadde de lørdagstrening klokka 9 hver lørdag, og da må jeg si jeg var imponert over de trenerne som orket å stille der hver lørdag... Tror nok den verste treningen mht været var en gang i november da det var ca +1 grad og isregn. Da var de gjennomvåte og gjennomkalde etter halvannen time utetrening... Godt gutten din kan trene igjen da! Enig i at kl. 9 lørdager er superivrig, for både trenere og spillere! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Enig i at kl. 9 lørdager er superivrig, for både trenere og spillere! ''Enig i at kl. 9 lørdager er superivrig, for både trenere og spillere! '' Allikevel noe bedre enn obligatorisk trening hver søndag kl 16... Forøvrig gøy å lese at fotballspilleren din fortsatt er så ivrig:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laban Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 ''Enig i at kl. 9 lørdager er superivrig, for både trenere og spillere! '' Allikevel noe bedre enn obligatorisk trening hver søndag kl 16... Forøvrig gøy å lese at fotballspilleren din fortsatt er så ivrig:-) Jeg tror han nettopp har kranglet seg inn på 2. laget for 98, de trener visst fredag kveld og søndag middag. Så jeg aner enkelte konflikter med andre helgeaktiviteter. Men det er kamper på de underligste tidspunkt - f.eks. kl. 15 på konfirmasjonssøndager - som gjør at underårige spillere får sjansen til å prøve seg. F.eks. 99-årgangen i 97-serien. http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4375248 (dette var før Lyn gikk nedenom) "Vil du ha den leiligheten i England, eller vil du ikke?" spør junior hvis jeg ymter frampå om at det kan bli i meste laget. Jotakk, jeg tenker vi finner en ved Themsens svar på Aker Brygge... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
labine Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 10-åringen driver med skyting og speidern og 7-åringen skal begynne på dans nå, han har drevet med turn helt til nå. 10-åringen drev med turn helt til han begynte med skytinga.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annegunn Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg tror han nettopp har kranglet seg inn på 2. laget for 98, de trener visst fredag kveld og søndag middag. Så jeg aner enkelte konflikter med andre helgeaktiviteter. Men det er kamper på de underligste tidspunkt - f.eks. kl. 15 på konfirmasjonssøndager - som gjør at underårige spillere får sjansen til å prøve seg. F.eks. 99-årgangen i 97-serien. http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4375248 (dette var før Lyn gikk nedenom) "Vil du ha den leiligheten i England, eller vil du ikke?" spør junior hvis jeg ymter frampå om at det kan bli i meste laget. Jotakk, jeg tenker vi finner en ved Themsens svar på Aker Brygge... Windsor er nydelig.... Richmond kan også duge. Kanskje jeg må spleise han med Lillevill, så jeg kan komme på besøk. (Som om jeg egentlig vil ha en fotballgærning som svigersønn *host*) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.