Gå til innhold

Hva gjør ditt barn på fritiden?

spiky

Anbefalte innlegg

Jeg tror han nettopp har kranglet seg inn på 2. laget for 98, de trener visst fredag kveld og søndag middag. Så jeg aner enkelte konflikter med andre helgeaktiviteter.

Men det er kamper på de underligste tidspunkt - f.eks. kl. 15 på konfirmasjonssøndager - som gjør at underårige spillere får sjansen til å prøve seg. F.eks. 99-årgangen i 97-serien.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4375248 (dette var før Lyn gikk nedenom)

"Vil du ha den leiligheten i England, eller vil du ikke?" spør junior hvis jeg ymter frampå om at det kan bli i meste laget. Jotakk, jeg tenker vi finner en ved Themsens svar på Aker Brygge...

Windsor er nydelig.... Richmond kan også duge.

Kanskje jeg må spleise han med Lillevill, så jeg kan komme på besøk.

(Som om jeg egentlig vil ha en fotballgærning som svigersønn *host*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laban

8

• ....AV

5

• Mandolaika

3

• frosken

2

Mest aktive i denne tråden

11-åringen kjører alpint om vinteren og spiller tennis og fotball om sommeren. Også spiller han piano.

9-åringen begynte på trampett i dag (!), spiller trompet og piano, og kjører alpint innimellom (ettersom hun er i form og gidder å være med på trening og renn). - hun prøver seg litt på tennis om sommeren også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han nettopp har kranglet seg inn på 2. laget for 98, de trener visst fredag kveld og søndag middag. Så jeg aner enkelte konflikter med andre helgeaktiviteter.

Men det er kamper på de underligste tidspunkt - f.eks. kl. 15 på konfirmasjonssøndager - som gjør at underårige spillere får sjansen til å prøve seg. F.eks. 99-årgangen i 97-serien.

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4375248 (dette var før Lyn gikk nedenom)

"Vil du ha den leiligheten i England, eller vil du ikke?" spør junior hvis jeg ymter frampå om at det kan bli i meste laget. Jotakk, jeg tenker vi finner en ved Themsens svar på Aker Brygge...

Da en av mine nevøer fortsatt var i proffdrømmealderen, ble jeg lovet både en speedbåt og ny bil den dagen han ble proff...*s*

Du får være glad så lenge junior innser at han _også_ skal gå på skolen. Vet ikke om du så dagens oppslag om ungdommer som reiste på fotballakademier i utlandet i håp om å gjøre karriere? Jeg kjenner forøvrig en 20-åring som ikke har tid til å begynne på utdannelsen sin foreløpig, da han må først spille 2.divisjonsfotball og håpe på å bli oppdaget en stund til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to barn på 10 og 12. De driver med ski, skiskyting, fotball, håndball, korps og orientering.

hehe du har ikke fritidsproblemer da. ;) Eller bor dere i gåavstand til de ulike tingene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe du har ikke fritidsproblemer da. ;) Eller bor dere i gåavstand til de ulike tingene?

Noe er i gåavstand, men mye er ikke. Vi har ikke fritidsproblemer, nei...

Men vi får gått en del på ski vi voksne også, det er fordelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe er i gåavstand, men mye er ikke. Vi har ikke fritidsproblemer, nei...

Men vi får gått en del på ski vi voksne også, det er fordelen.

Høres bra ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da en av mine nevøer fortsatt var i proffdrømmealderen, ble jeg lovet både en speedbåt og ny bil den dagen han ble proff...*s*

Du får være glad så lenge junior innser at han _også_ skal gå på skolen. Vet ikke om du så dagens oppslag om ungdommer som reiste på fotballakademier i utlandet i håp om å gjøre karriere? Jeg kjenner forøvrig en 20-åring som ikke har tid til å begynne på utdannelsen sin foreløpig, da han må først spille 2.divisjonsfotball og håpe på å bli oppdaget en stund til...

Jeg - eller egentlig mannen min - har også en nevø i 2. div. Han blir nok aldri høyt utdannet.

Junior _vet_ at han må gå på skolen, men han _liker_ det ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...