Gå til innhold

Gullkorn fra barnemunn

jubalong70

Anbefalte innlegg

Minstemann på 5 er kjærest med nabojenta som snart blir 6. De er helt enige om at de skal gifte seg. "Men det gjorde vi i sommer, med blomster og alt."

For en stund siden forkynte minstemann at han og nabojenta skulle ha 1 barn, og et kjæledyr - et hamster.

I barnehagen snakket jeg med begge to, og de var helt enige i dette.

I dag morges, på vei til barnehagen, fortalte minstemann hvorfor de skulle ha 1 barn: ""Anne" og jeg synes det blir så mye bråk med mange unger, derfor vil vi bare ha 1 unge, vi."

Lurer på om han noen gang har hørt støynivået sitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi, mulig det var noe i det ja:-)

Vi har også snakket om gifting i det siste, og snuppa vår på snart fire erklærte at hun skulle jo selvsagt gifte seg med storebror. Men hun skulle vente til de ble voksne, "for da får han skjegg, men ikke jeg".. :-) "Og når jeg er voksen, mamma, da er du GAMMEL da!".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, mulig det var noe i det ja:-)

Vi har også snakket om gifting i det siste, og snuppa vår på snart fire erklærte at hun skulle jo selvsagt gifte seg med storebror. Men hun skulle vente til de ble voksne, "for da får han skjegg, men ikke jeg".. :-) "Og når jeg er voksen, mamma, da er du GAMMEL da!".

Hi, hi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...