nitty-gritty Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Vi står og skal pusse tenner i mørket på grunn av problemer med lampene på badet, så jeg kommenterer litt tørt at det er nesten som å være blind der jeg føler meg fram etter tannbørste og tannkrem. Sønnen på fem sier seg enig. - Vet du hva blind er, da? spør jeg og joda, det mener han å vite. Så jeg ber om en forklaring. - Blind er når du har mørk hud, svarer han kontant. - Nei, det er det ikke. Blind er når man ikke kan se. Så om noen ikke ser noen ting, så er de blinde. - Mamma, da! utbryter sønnen. - De er ikke BLINDE, de er MENNESKER! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabell Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 :-D Hmmm... Blir enkelte ting så tabu å si at barn ikke får tak i det, tro? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hikst! ;-) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 LOL!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pekkaline Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 )) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cizz Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Hahahaha:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.