Gjest Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Guttungen på 10 år her sier at han har hatt smerter nederst i magen på venstre siden de par siste dagene. Smertene kommer bved hosting og om han strekker seg. Han hoster ikke veldig mye men en del. Hva kan dette være tegn på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Første som slår meg er brokk (men jeg er verken lege eller ekspert på barnesykdommer). Jeg tenker at en telefon til helsesøster/lege antakelig lar seg forsvare. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Første som slår meg er brokk (men jeg er verken lege eller ekspert på barnesykdommer). Jeg tenker at en telefon til helsesøster/lege antakelig lar seg forsvare. Det kan virke som det er muskelsmerte ettersom det er vondt ytterst. Det er også vondt om han strekker seg opp. Men er veldig usikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Merker du noen endring i huden - om det blir en kul eller noe - når han hoster? Om det er det, så kan det være et brokk. Ellers er sjansen størst for at det er muskulært. Er du usikker, så ring legen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Merker du noen endring i huden - om det blir en kul eller noe - når han hoster? Om det er det, så kan det være et brokk. Ellers er sjansen størst for at det er muskulært. Er du usikker, så ring legen Jeg har ikke merket noen endring i huden nei. Det var fremdeles vondt i dag ved hosting og når han strekte seg opp. Det er tredje dagen det er vondt. Men han er i fin form ellers. Etter det jeg har skjønt skal det kun være muskler, fett og tykktarm der han har vondt. Avføringen er normal. Er det noe annet det da kan være? Hvor lang tid tror du det kan ta om det er noe muskulært? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg har ikke merket noen endring i huden nei. Det var fremdeles vondt i dag ved hosting og når han strekte seg opp. Det er tredje dagen det er vondt. Men han er i fin form ellers. Etter det jeg har skjønt skal det kun være muskler, fett og tykktarm der han har vondt. Avføringen er normal. Er det noe annet det da kan være? Hvor lang tid tror du det kan ta om det er noe muskulært? Vanskelig å si, men det vil nok fort gå en 3-5 dager. Du kan jo tenke på når du selv er støl f.eks. Men, som sagt, er du usikker, ta en telefon til legen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.