Gjest Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Guttungen på 10 år her sier at han har hatt smerter nederst i magen på venstre siden de par siste dagene. Smertene kommer bved hosting og om han strekker seg. Han hoster ikke veldig mye men en del. Hva kan dette være tegn på? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filiokus81 Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Første som slår meg er brokk (men jeg er verken lege eller ekspert på barnesykdommer). Jeg tenker at en telefon til helsesøster/lege antakelig lar seg forsvare. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Første som slår meg er brokk (men jeg er verken lege eller ekspert på barnesykdommer). Jeg tenker at en telefon til helsesøster/lege antakelig lar seg forsvare. Det kan virke som det er muskelsmerte ettersom det er vondt ytterst. Det er også vondt om han strekker seg opp. Men er veldig usikker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Merker du noen endring i huden - om det blir en kul eller noe - når han hoster? Om det er det, så kan det være et brokk. Ellers er sjansen størst for at det er muskulært. Er du usikker, så ring legen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…